طیبی: بنفیکا جزو تاپ‌ترین تیم‌های فوتسال جهان است

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره شرایط خود در لیگ برتر پرتغال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال و عضو باشگاه بنفیکای پرتغال درباره اردوی تیم ملی فوتسال اظهار داشت:  اردوی تیم ملی فوتسال از امروز بعدازظهر شروع می‌شود. من هم خودم را به ایران رساندم تا در تمرینات تیم ملی حاضر شوم. با شرایطی که کرونا در تمام دنیا به وجود آورده است، رفت و آمد من به ایران کمی سخت شده است به طوری که برای رسیدن به ایران یک روز در راه بودم.

امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای فوتسال ایران باشم

ملی پوش فوتسال درباره قرار گرفتن نامش در فهرست ۱۰ بازیکن برتر جهان گفت: جا دارد از تمامی بازیکنان و مربیانم تشکر ویژه داشته باشم. نام تک تک مربیان و همبازی های من در این لیست خالی بود. مهم نام ایران است که در این لیست قرار گرفته است. امیدوارم نماینده بسیار خوبی برای کشورم باشم.


بیشتر بخوانید


طیبی درباره اینکه برخی از افراد می‌گویند او گرانترین بازیکن تاریخ فوتسال ایران است بیان داشت: قبل‌ از من هم افرادی گرانترین بازیکن تاریخ فوتسال ایران بودند. موفقیت‌هایی که اکنون در فوتسال دارم را مدیون دعای خیر پدر و مادرم هستم.

بنفیکا جزو تاپ‌ترین تیم‌های فوتسال جهان است

بازیکن تیم فوتسال بنفیکای پرتغال درباره وضعیت مسابقات لیگ برتر این کشور عنوان کرد: قبل از اینکه به پرتغال بروم، ۴ سال خوب را در تیم غیرت قزاقستان گذراندم. تیم غیرت از همه لحاظ شرایط خوبی داشت، به طوری که موفق شدم به همراه این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر شوم. به هر حال من دوست داشتم چالش جدیدی را تجربه کنم، به همین دلیل چند پیشنهاد خوب خارجی به دستم رسید و با مشورت‌هایی که با دوستانم انجام دادم، تصمیم گرفتم بنفیکا را انتخاب کنم.

امیدوارم حق هیچ کشوری برای صعود به جام جهانی خورده نشود

طیبی درباره لغو مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: من به شخصه خیلی دوست داشتم که این رقابت‌ها برگزار‌ می‌شد. خیلی دوست داشتم این بازی‌ها انجام می‌شد تا صعود تیم‌ها به جام جهانی عادلانه باشد. در هر صورت خیلی از تیم‌های آسیایی در این چند سال اخیر زحمت کشیدند و شبانه روز خود را برای شرکت در جام ملت‌ها آماده کردند. ‌ای کاش AFC همان طور که مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کرد، رقابت‌های فوتسال را هم برگزار می‌کرد تا دیگر هیچ حرف و حدیثی برای صعود تیم‌ها به مسابقات جام جهانی پیش نمی‌آمد.

سنگ سفیدی برای موفقیت من تلاش کرده است

ملی پوش فوتسال درباره اینکه در تیم ملی بیشتر با کدام بازیکن در ارتباط است عنوان کرد: من با محمدرضا سنگ سفیدی دوست هستم. او خیلی بازیکن بزرگی است و چند سالی می‌شود که در کنار او بازی می‌کنم. سنگ سفیدی همیشه جزو بازیکنان بسیار خوب ایران است. او در زمین مسابقه همواره برای موفقیت من تلاش کرده و این نکته بسیار مهمی است. سنگ سفیدی اول فصل چند پیشنهاد خارجی داشت، اما به خاطر کرونا تصمیم گرفت در ایران بماند. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که او هم بتواند روزی در خارج از ایران بازی کند.

هیچ حمایتی از مسئولان فدراسیون فوتبال ندیده ام

طیبی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال حمایت‌های لازم را از تیم ملی فوتسال انجام می‌دهند بیان کرد: مسئولان فدراسیون در این چند سال کمکی به تیم ملی نکرده اند. هر چند پرهیزگار (رئیس کمیته فوتسال) خیلی تلاش کرده تا تیم ملی شرایط خوبی داشته باشد، اما شخص پرهیزگار تنها کافی نیست و باید مسئولان فدراسیون فوتبال شرایطی را به وجود بیاورند تا ملی پوشان بتوانند اردو و بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنند.به نظر من کسانی که الان در فدراسیون فوتبال هستند باید بیشتر از این‌ها هوای تیم ملی فوتسال را داشته باشند. تیم ملی ما همیشه در آسیا قهرمان بوده است. بازیکنان فوتسال خواسته زیادی از مسئولان فدراسیون فوتبال ندارند، آن‌ها فقط می‌خواهند که شان و شخصیت تیم ملی حفظ شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار