مرکز جامع درمان اعتیاد «پرواز دوباره سیمرغ» در شهر ماهیدشت افتتاح شد

افتتاحیه مرکز جامع درمان اعتیاد «پرواز دوباره سیمرغ» همزمان با مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی ۲۴ مرکز جامع درمان و باز توانی اعتیاد در شهر ماهیدشت برگزار شد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افتتاحیه مرکز جامع درمان اعتیاد «پرواز دوباره سیمرغ» همزمان با مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی ۲۴ مرکز جامع درمان و باز توانی اعتیاد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، معاون قضائی دادستان کل کشور و معاون دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات ستاد بهزیستی کشور و مرکز «پرواز دوباره سیمرغ» در شهر ماهیدشت برگزار شد.

وحید قبادی دانا رئیس بهزیستی کشور با اشاره به افتتاح همزمان ۶ مرکز در ۶ استان کشور، گفت : در آستانه دهه مبارک فجر افتتاحیه ۲۴ مرکز جامع درمان ترک اعتیاد در کشور برگزار می‌شود.

او با تاکید بر تفاوت این مراکز با مراکز پیشین افزود: در این مراکز درمان‌های مختلفی برای فرد وجود داشته و برای هر بیمار اعتیاد یک نسخه جداگانه تجویز می‌شود.

رئیس بهزیستی کشور مراکز جامع درمان اعتیاد را تحت نظارت ادارات کل بهزیستی استان‌ها عنوان کرد و گفت: در صورت ابتلاء بیمار اعتیاد به هر بیماری دیگری از جمله بیماری‌های عصبی و روانی، در این مراکز تحت درمان قرار می‌گیرند.

او تعداد کل مراکز جامع درمان در کشور را ۳۰ مرکز عنوان کرد و افزود: مرکز «پرواز دوباره سیمرغ» ۳۴ هزار متر مربع زمین را شامل می‌شود که ۴۰ درصد هزینه ساخت و راه اندازی آن توسط بهزیستی و ۶۰ درصد مابقی توسط بخش غیردولتی تأمین شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.