فرمانده مرزبانی ناجا:

خدمت مقدس سربازی در آینده جوانان بسیار تاثیرگذار است

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به قداست خدمت سربازی گفت: خدمت سربازی به جوانان قدرت و توانایی داده و در آینده آن‌ها بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجاT در ارتباط ویدئو کنفرانسی با نمایندگان و کارکنان وظیفه استان‌های مرزی و مراکز آموزش مرزبانی ناجا گفت: کارکنان وظیفه همانند فرزندان ما بوده و انتظار می‌رود که تمامی فرماندهان رفتار و رویکردشان با این قشر پدرانه باشد.

او امنیت توسعه‌یافته در مرز‌های کشور را مرهون تلاش شبانه‌روزی مرزداران و کارکنان وظیفه دانست و گفت: سربازان مایه عزت و امنیت پایدار ایران اسلامی بوده و تأمین امنیت بدون تلاش نیرو‌های مسلح محقق نخواهد شد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به قداست و جایگاه سربازی در کشور، افزود: خدمت مقدس سربازی به جوانان قدرت برنامه‌ریزی، مسئولیت‌پذیری، صبر و استقامت، توانایی زندگی جمعی و پرورش جسم و روح داده و در آینده آن‌ها بسیار تأثیرگذار است.

او ادامه داد: به‌منظور ارتقا امنیت و در راستای هوشمند سازی مرزها، از نقطه نظرات کارکنان وظیفه و نخبگان علمی و پژوهشگر در حوزه دفاعی و امنیتی کشور استقبال می‌شود.

گودرزی با اشاره به ضرورت اجرای طرح خوشایند سازی در یگان‌های مرزی و مراکز آموزش مرزبانی، ادامه داد: سربازان ایران اسلامی از جایگاه والایی در کشور برخوردار هستند و نقش آنان در برقراری امنیت شهر‌ها و مرز‌های کشورمان ستودنی است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرزبانی نیروی انتظامی متولی برقراری امنیت در مرز‌های ایران اسلامی است، افزود: مرزبانان و مدافعان کشور در بهترین دوران زندگی خود در کسوت سربازی هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار