انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز پژوهش‌های مجلس و دانشگاه عالی دفاع

تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه عالی دفاع و مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور زاکانی و سردار وحیدی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه  خبرنگاران  جوان، تفاهم‌نامه‌ای میان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دانشگاه عالی دفاع با حضور آقایان علیرضا زاکانی و سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی منعقد شد.

سردار احمد وحیدی در حاشیه این انعقاد قرارداد اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس رکن بسیار بزرگی در نظام قانون گذاری کشور است و حوزه وسیعی ازپژوهش‌های عمیق و گسترده است.

وی افزود: دانشگاه عالی دفاع ملی نیز در حوزه قدرت، امنیت، دفاع و حکمرانی ملی نقش بسزایی دارد، طبیعتا همکاری این دو مجموعه می‌تواند به نفع هر دوی آنها باشد.

سردار وحیدی گفت: ما به این تفاهم رسیدیم که از مسیر یک تفاهم مشترک بتوانیم در رابطه با موضوعات و پژوهش‌ها با یکدیگر تبادل داشته باشیم تا بتوانیم به تبیین مسائل مشترک بپردازیم و قدم مثبتی برای پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر کشور برداریم.

همچنین علیرضا زاکانی نیز با اشاره به انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: یکی از ویژگی‌های رویکرد جدید مرکز پژوهش‌ها که به قوت دنبال می‌شود، هماهنگی حاکمیتی مشترک با همه دستگاه‌ها به ویژه مجموعه ها‌ی دانشی کشور است.

وی افزود: ما با مجموعه‌های مختلف تفاهم نامه‌هایی بنابر ویژگی‌های ممتاز آن‌ها تنظیم می‌کنیم، دانشگاه عالی دفاع یک رکن با سه دهه عمر پر برکت و نگاه راهبردی در ابعاد امنیتی و خلق قدرت است، بنابراین برای ما بسیار مهم بود که بتوانیم تفاهم نامه‌ای امضا کنیم که نتیجه آن افزایش ظرفیت‌های دو طرف در راستای پیش برد اهداف نظام اسلامی باشد، امیدواریم با کارکرد‌های مناسب یک حرکت و رویکرد جدید داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار