مسئول کمیته هماهنگی امور بین‌الملل چهاردهمین جشنواره اقوام گفت: سفرای کشور‌های هدف گردشگری گلستان، در این دوره از جشنواره به‌صورت مجازی حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،حوریه کمال‌غریبی‌مفرد مسئول کمیته هماهنگی امور بین‌الملل چهاردهمین جشنواره مجازی بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین گفت: این جشنواره که یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های کشوری به لحاظ تعداد بازدیدکننده و شرکت‌کننده است هرساله با استقبال کم‌نظیر مردم فرهنگ دوست در گلستان برگزار می‌شود.

او گفت: این جشنواره در سال جاری به‌صورت مجازی و با تأکید بر تولید محتوا اجرا می‌شود.

او افزود: همچون سال‌های گذشته، سفرا و مقامات بین‌المللی کشور‌های هدف گردشگری استان، کشور‌های حوزه دریای خزر و خلیج‌فارس در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین حضور خواهند داشت.


کمال‌غریبی‌مفرد افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس و برگزاری جشنواره به‌صورت مجازی، حضور سفرا نیز در این جشنواره به‌صورت ارتباط زنده و یا پخش پیام ویدئویی خواهد بود.

چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین در استان گلستان از ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند در این ایام با مراجعه به پرتال www.gcth.ir برنامه زنده جشنواره اقوام را از طریق آپارات و اینستاگرام در ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ و بخش‌های دیگر این رویداد را در طول شبانه‌روز مشاهده کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.