شناسایی ۱۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۰ بیمار مشکوک به کرونا ویروس در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۹۷ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

او با بیان اینکه از این مراجعه کنندگان ۱۷۰ بیمار قطعی کرونا شناسایی شده است، ابراز داشت: ۶۵ نفر از این بیماران جدید شناسایی شده در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بهبود یافته کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه را ۴۷ نفر اعلام کرد و گفت: همچنین در این بازه زمانی ۸ بیمار مشکوک به کرونا در این مراکز جان باخته‌اند که تست پنج نفر از آن‌ها مثبت کرونا بوده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، ابراز داشت: از این تعداد ۶۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.