کشف ۱۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق از یک منزل مسکونی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی، ولی پور گودرزی بیان داشت: در پی شکایت‌های مردمی مبنی بر تردد مشکوک تعدادی خودرو به طور شبانه در منزلی مسکونی در محدوده خیابان دولتی و جابه جایی تعداد فراوانی کیسه، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، مالک منزل مسکونی با تغییر کاربری منزلش تبدیل به کارگاه کرده و بسته‌هایی از غذای‌های دام و طیور از این کارگاه به بیرون توزیع می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: مراقبت‌های ویژه پلیسی از محل کارگاه آغاز تا اینکه روز گذشته با هماهنگی‌های قضائی تیمی از کارآگاهان این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری مالک کارگاه، ۸۲۵ کیلو پودر مکمل دام و طیور خارجی قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی، ۳ دستگاه بسته بندی و لیبل زن، ۱۴ بسته لیبل و ۲ عدد مهر کشف کنند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی مبنی بر تهیه کالای قاچاق اعتراف کرد، افزود: متهم در خصوص دستگاه‌های بسته بندی مستقر در کارگاه اظهار داشت، پودر‌های مکمل را در بسته بندی‌های جدید به مرغداری‌ها و پرنده فروشی‌ها توزیع می‌کردیم.

وی در پایان اضافه کرد: متهم به همراه اموال مکشوفه به پلیس امنیت اقتصادی انتقال و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند.


بیشتر بخوانید

کشف کالای قاچاق در تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار