مهم‌ترین حوادث ۸ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۸ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

زحمات ۴۳ ساله پدر با ضربات چاقو جبران شد

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری قاتل ۴۳ ساله در یکی از محله‌های شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی کلانتری ۲۷ گلستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مردی ۴۳ ساله به علت اختلافات خانوادگی با پدر ۷۹ ساله خود درگیر و او را با سلاح سرد به قتل رسانده و بلافاصله از صحنه وقوع جرم متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۲۷ گلستان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل را در کمتر از ۲۴ شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند.

۵۹ متهم تحت تعقیب در شیراز

ماموران انتظامی شهرستان شیراز طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: در اجرای دستورات قضائی و با هدف دستگیری مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب، شناسایی این افراد در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ متهم را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ فرج شجاعی تصریح کرد: در سوابق این افراد جرایمی همچون سرقت، حمل مواد مخدر، توهین و تمرد نسبت به ماموران، جعل و کلاهبرداری و ایجاد ضرب و جرح دیده می‌شود.

توقیف خودرو حامل کفش‌های قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف سواری پژو ۴۰۵ حامل کفش‌های قاچاق در لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران انتظامی لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی این شهرستان، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل کالا مشکوک و آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۷۴ جفت کفش قاچاق کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر نوع کالای ممنوعه و قاچاق مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اتوبوس حامل کالای قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی آباده از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده بیان کرد: ماموران انتظامی آباده هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه یخچال فریزر، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه ماشین ظرفشویی خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف زمین خواری میلیاردی در اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید ازدستگیری یک متهم و کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید بیان کرد: به منظور مبارزه با زمین خواری و رفع تصرف اراضی ملی، پلیس آگاهی با همکاری ماموران اداره منابع طبیعی موفق به شناسایی ۵ هکتار زمین تصرفی در بخش حسن آباد اقلید شد.

این مقام انتظامی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و هماهنگی بامقام قضایی یک نفر متهم را دستگیر و جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید بابیان اینکه کارشناسان ارزش اراضی تصرف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افرادسودجو را جهت اقدام قانونی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار