نوری: استقلال در گروه مرگ بهتر بازی می‌کند

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ توضیحاتی داد.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص گروه آبی پوشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ گفت: استقلال در گروه مرگ و مقابل تیم‌های قدرتمند بهتر بازی می‌کند.در چند سال اخیر استقلال در گروه‌های سخت قرار گرفته بود و توانست به مرحله بعد صعود کند. استقلال مقابل تیم‌های پرمهره‌تر فوتبال روانی را بازی کرده است. امیدوارم استقلال به عنوان صدرنشین گروه صعود کند، چون بازیکنان خوبی را در اختیار دارد.

نوری در خصوص اینکه آیا آبی پوشان در مسابقات آسیایی نیاز به تقویت دارند گفت: استقلال نیاز به یک بازی‌ساز خلاق مانند علی کریمی یا امید ابراهیمی دارد تا بتواند وسط زمین را اداره کند. نقطه عطف آبی پوشان در فاز حمله است. هر سه مهاجم تیم (ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته) پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند با خلاقیت‌های فردی خود به استقلال کمک کنند. نیاز به یک هافبک بازی‌ساز داریم تا بتواند مهاجمان را تغذیه کند.

او در پایان گفت: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا راه طولانی و سختی را در پیش دارد. امیدوارم بتوانیم با وجود مهره‌های با کیفیتی که جذب کردیم، ستاره سوم را که هواداران منتظر آن هستند کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار