نخستین مدرسه تولید احسان کشور در دلگان افتتاح شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره سیستان و بلوچستان از افتتاح نخستین مدرسه تولید احسان کشور امروز در شهرستان دلگان خبر داد.

علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: این مدرسه در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «مدارس به سمت فعالیت‌های تخصصی و فنی حرکت کنند» راه اندازی شده است.

او  با اشاره به اینکه بنیاد احسان از این مدارس حمایت می‌کند، ادامه داد: این بنیاد حمایت مالی این مدرسه را برای آموزش و ایجاد کارگاه در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره سیستان و بلوچستان گفت: افتتاح این مدرسه در پردیس جهادی شهرستان دلگان و با مشارکت گروه جهادی حضرت محمد رسول‌الله(ص) انجام شده است که در آن کارگاه خیاطی، جوشکاری، دامداری سبک و کشاورزی به صورت پایلوت انجام می‌شود.

راشکی با بیان اینکه این مدرسه برای نخستین بار در سطح کشور به صورت پایلوت در این استان آغاز بکار کرده است تصریح کرد: قطعا این فعالیت‌ها به زودی در سایر مدارس کشور و استان از سوی بنیاد احسان تامین اعتبار و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.