دهه فجر فرصت مناسبی برای یادآوری آرمان‌های انقلاب اسلامی است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای آموزش نسل جدید و یادآوری آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای آموزش نسل جدید و یادآوری آرمان‌های انقلاب اسلامی است و غنی شدن محتوای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال باید از مهمترین رویکرد‌های مدارس و ناحیه باشد.

او افزود: تلاش شود برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متناسب با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شود.

معتوکی بیان داشت: مهمترین برنامه‌های این ناحیه در ایام الله دهه مبارک فجر، فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت حداکثری معلمان و دانش آموزان در برنامه‌ها و فضای مجازی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، اعلام برنامه‌های اجرایی، تأکید بر اطلاع رسانی مناسب و فضاسازی مناسب اداره و مدارس، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب، برگزاری نمایشگاه کتاب و حجاب و عفاف، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با استفاده از فضای مجازی و بستر شاد و ... از جمله برنامه‌های اجرایی این ایام هستند.

این مقام مسئول در پایان از کلیه حوزه‌های ستادی خواست تا در برگزاری ایام الله مبارک دهه فجر همکاری و مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.