تحقق جهش تولید با انرژی و سرمایه مردمی

استاندار خراسان جنوبی گفت: بهره گیری از انرژی و سرمایه مردمی جهش تولید را در استان محقق می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در ستاد توسعه خاوران گفت: برای تحقق جهش تولید باید به سمت مردمی شدن اقتصاد و استفاده از سرمایه‌های مردم حرکت کنیم و اگر انرژی و سرمایه مردمی فعال شود، اتفاقات خوبی در استان رخ خواهد داد.

او افزود: استیل کورد از طرح‌هایی است که در استان قابلیت اجرایی دارد و ما به دنبال این هستیم برای اجرای آن از ظرفیت سرمایه‌های مردمی استفاده کنیم.

ملانوری همچنین بر ضرورت یک حرکت جهادی در عرصه اقتصادی استان تأکید کرد و ادامه داد: قوانین و دستورالعمل‌ها ضمن به روزآوری باید در خدمت فرآیند پرشتاب توسعه قرار گیرند و موانع پیش روی سرمایه گذاری باید برداشته شود.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه تا زمانی که فکر توسعه‌ای شکل نگیرد موفق نخواهیم شد، گفت: در این زمینه از همه نخبگان استان انتظار داریم به ما ایده‌های نو ارائه کنند.

تشکیل تعاونی مرکزی برای محصولات استراتژیک استان پیشنهاد او در این نشست بود که در این خصوص اظهار کرد: تمام بهره برداران باید عضو این تعاونی باشند تا به تمام مشکلاتشان از کاشت تا فرآوری و صادرات برطرف و مدیریت شود.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.