گوگل از عرضه گوشی هوشمند جدید Vivo در آینده‌ای نزدیک خبر داد

شرکت گوگل به طور رسمی گوشی هوشمند جدید vivo با پردازنده Dimensity 1100 را به فهرست گوشی‌های دریافت کننده اندروید اضافه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لیست کنسول Google Play نشان می‌دهد که شرکت vivo در شرف راه‌اندازی تلفن هوشمند جدیدی با نام و مدل V2072A است. مشاهده این گوشی در بخش خدمات و برنامه‌های Google به این معنی است که راه‌اندازی و معرفی آن تقریبا نزدیک است و باید به زودی منتظر اعلام رسمی شرکت vivo درباره عرضه این گوشی باشیم. طبق اطلاعات منتشر شده از Google Play، گوشی جدید vivo با چیپست جدید ۶ نانومتری Dimensity 1100 توسط Mediatek همراه با ۱۲ گیگابایت RAM اجرا خواهد شد. این لیست همچنین گوشه‌ای از جلوی گوشی را نشان می‌دهد و بیان می‌کند که vivo V2072A به جای برش قطره آب مانند یا سوراخ سوراخ‌های بزرگ دوربین های دوتایی، دارای یک بریدگی مناسب است. وضوح صفحه این گوشی 1080p خواهد بود.


بیشتر بخوانید


اعلام انتشار گوشی هوشمند جدید vivo در کنسول Google Play

ویژگی‌های احتمالی گوشی جدید vivo

از آنجا که این تلفن برای سرویس‌های Google مجاز است باید گفت این یک دستگاه برای ورود به تمام جهان است. در حال حاضر سوال‌ها و موارد ناشناخته زیادی در مورد این گوشی وجود دارد که باید برای دانستن آن‌ها کمی صبر کرد. طبق اخبار واصله این شرکت در هفته‌های آینده موارد و اطلاعات بیشتری از این گوشی را منتشر خواهد کرد که ممکن است در کنار آن شاهد اعلام مشخصات vivo V21 نیز باشیم.

گوشی Vivo V2072A یکی از اولین گوشی‌هایی است که از پردازنده جدید MediaTek Dimensity 1100 استفاده می‌کند. این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای 5G استفاده می‌کند که با تکنولوژی ۶ نانومتری ساخته شده است. این پردازنده یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است که دارای چهار هسته Arm Cortex-A78 با سرعت ۲/۶ گیگاهرتز و چهار هسته کمکی Arm Cortex-A55 است. پردازنده گرافیکی  Arm Mali-G77 از گرافیک مراقبت خواهد کرد. همچنین دارای همین مجموعه بازی HyperEngine 3.0 است.

گوشی هوشمند جدید vivo

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.