۱۷۰۰ مترمربع از اراضی ملی مهدی‌شهر خلع ید شد

رئیس اداره منابع طبیعی مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه با هرگونه تصرف غیرقانونی سودجویان مقابله می‌شود، گفت: ۱۷۰۰ مترمربع عرصه ملی منطقه امام‌زاده زینعلی مهدی‌شهر خلع ید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا عبدوس رئیس اداره منابع طبیعی مهدی‌شهر در جلسه کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد مؤثر با تخلفات ساخت‌وساز و تغییر کاربری غیرمجاز ضمن بیان اینکه یک هزار و ۷۰۰ مترمربع عرصه ملی منطقه امام‌زاده زینعلی مهدی‌شهر خلع ید شد، ابراز داشت: برای جلوگیری از این اتفاقات ضمن همکاری همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست مانع از هرگونه اقدام غیرقانونی در ساخت‌وساز‌ها جلوگیری کرد.

او ضمن بیان اینکه افزایش قیمت زمین و حاصلخیز بودن اراضی ملی فرصت‌طلبان را به سمت تصرف این مناطق سوق می‌دهد، افزود: در این راستا می‌بایست مردم در خریدوفروش‌های زمین‌های خارج از حریم شهر‌ها و روستا‌ها دقت لازم را داشته باشند و حتماً استعلام بگیرند.

رئیس اداره منابع طبیعی مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه با هرگونه تصرف‌های غیرقانونی سودجویان در مناطق ملی برخورد می‌شود، ابراز داشت: اراضی منابع ملی در زمره انفال و متعلق به‌تمامی نسل‌ها است لذا باید حفظ، احیا و توسعه یابد و این وظیفه ادارات منابع طبیعی به‌عنوان متولی است.

او افزود: از دوستداران و همیاران طبیعت درخواست می‌شود با مشارکت در امر حفاظت از منابع طبیعی گزارش‌های تخریب، تصرف، قطع و حمل چوب غیرمجاز و حریق را به سامانه تلفنی ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.