واکنش حماس به اظهارات اخیر رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی

حازم قاسم گفت: ارتش اسرائیل بار‌ها جنایات متعددی را علیه ملت‌های عربی در همه جنگ‌ها و درگیری‌ها انجام داده است، اما همیشه از تحقق پیروزی مقابل محور شجاع مقاومت عاجز بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الآن، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در بیانیه‌ای مطبوعاتی تأکید کرد که اظهارات "آویو کوخاوی" رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در مورد برنامه ریزی ارتش این رژیم برای هدف قرار دادن مناطق مسکونی و غیرنظامیان در هر رویارویی در نوار غزه یا لبنان، "منطق استکباری و اراذل و اوباشی این رژیم علیه ملت فلسطین و امت اسلامی را منعکس می‌کند. "

حازم قاسم گفت: تهدید‌های کوخاوی برای انجام قتل عام علیه مردم فلسطین یا مردم لبنان چیز جدیدی نیست. ارتش اسرائیل بار‌ها جنایات متعددی را علیه ملت‌های عربی در همه جنگ‌ها و درگیری‌ها انجام داده است، اما همیشه از تحقق پیروزی مقابل محور شجاع مقاومت عاجز بوده و این ناتوانی در آینده نیز همراه آن خواهد بود.

وی توضیح داد که محور مقاومت برای دفاع از مردم خود در برابر هرگونه جنایت صهیونیستی حاضر خواهد بود و حساب اشغالگران را بهم می‌ریزد و بهای سنگینی را بر آن‌ها تحمیل خواهد کرد.

سخنگوی حماس اضافه کرد: این تهدید‌های مکرر مانع  از تداوم مبارزه مردم ما و مقاومت شجاعانه آن‌ها برای آزادسازی سرزمین‌ها و مقدسات خود از چنگال اشغالگران نخواهد شد و مقاومت به تقویت توان دفاعی خود برای تحقق این مهم ادامه می‌دهد.

وی در پایان گفت: "کوخاوی می‌رود و اشغالگری هم پایان خواهد یافت، اما مردم ما در سرزمین خود ثابت قدم خواهد ماند و مقاومت آن‌ها سپر محافظ آن‌ها خواهد بود. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار