پلیس آمریکا اعلام کرد دومین افسر حاضر در جریان حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره که زخمی شده بود دست به خودکشی زد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتکو، «رابرت کونتی» سرپرست ریاست پلیس کلان شهر واشنگتن دی سی، از خودکشی دومین افسر پلیس حاضر در جریان حمله به ساختمان کنگره خبر داد.

«جفری اسمیت» دومین افسر پلیس که در پی حمله معترضین آمریکایی به ساختمان کنگره در ششم ژانویه زخمی شده بود، دست به خودکشی زد و درگذشت.

این موضوع که روز سه‌شنبه پشت درهای بسته و در یک نشست امنیتی مطرح شده بود، ساعاتی پیش رسانه‌ای شد.

بنا بر اعلام پلیس، تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. پیش از این یک افسر دیگر کنگره نیز پس از حوادث تاریخی ششم ژانویه دست به خودکشی زده بود. 

مرگ اسمیت پیش از شهادت رابرت کونتی، سرپرست ریاست پلیس کلان شهر واشنگتن دی سی در مجلس نمایندگان فاش نشده بود.

رابرت کونتی در جریان شهادت خود در مجلس نمایندگان گفت: ما از خدمات و جانفشانی‌های افسران «برایان سیکنیک»، «هاوارد لیبنگود» و حفری اسمیت تقدیر کرده و تسلیت خود را به تمامی خانواده‌های داغدار بیان می‌کنیم.

این در حالی است که «برایان سیکنیک» سومین عضو از ماموران اجرای قانون و افسر کنگره نیز بر اثر جراحات وارده که وی در جریان حمله به ساختمان کنگره متحمل شده بود، درگذشت.

گفتنی است کنگره همچنان با پیامد‌های حمله به آن در تاریخ ششم ژانویه درگیر است؛ به طوری که کنگره مراحل نخست محاکمه ترامپ را می‌گذراند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
خودکشوندنش چون احتمالا قصد افشاگری داشته مثل خیلی‌های دیگه که بعد از ۱۱ سپتامبر خودکشوندنشون. اگه فیلمهای به اصطلاح حمله به کنگره رو دیده باشید مشخصه پلیس دستور داشته در رو باز کنه تعدادی از تظاهر کنندگان رو به داخل هدایت کنه تا برای پروپاگاندای رسانه‌ای فیلم و عکس تهیه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
خودکشی یا قتل عمد
آخرین اخبار