هلاکت هشت تروریست در دیر الزور سوریه

رسانه‌های خبری از هلاکت هشت تروریست که چند روز پیش به وسایل حمل و نقل عمومی در دیرالزور حمله کرده بودند به دست یگان‌های ارتش سوریه خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه الاخباریه سوریه از هلاکت هشت تروریست در دیر الزور خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، یگان‌های ارتش سوریه مستقر در دیرالزور هشت تروریست را که چند روز پیش به وسایل حمل و نقل عمومی حمله کرده بودند در منطقه کباجب در حومه دیرالزور به هلاکت رساندند و دو خودروی آن‌ها را که تیربار‌های سنکین روی آن نصب شده بود منهدم کردند.

خبرنگار شبکه در گزارشی گفت: منابع نظامی تاکید کردند یگان‌هایی از نیرو‌های مسلح سوریه در راستای اجرای عملیات گسترده پاکسازی و پیگرد‌های دقیق، توانستند تروریست‌هایی را که اخیرا به اتوبوس‌ها و خودرو‌های نظامی در جاده بین المللی دیرالزور - تدمر در منطقه الشوله - کباجب حمله کرده بودند به هلاکت برسانند. در این عملیات دو خودروی تروریست‌ها که تیربار‌های سنگین روی آن نصب کرده بودند نیز منهدم شد. در حملات اخیر تروریست‌ها به اتوبوس‌ها و خودرو‌های نظامی، چند شهروند سوری شامل نظامی و غیرنظامی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

این منابع نظامی افزودند: یگان‌های ارتش سوریه گروه‌های تروریستی را در این منطقه با دقت زیر نظر دارند و جاده بین المللی دیرالزور - تدمر را به طور کامل از این تروریست‌ها پاکسازی کردند و این جاده برای حمل و نقل مسافران به طور کامل امن شده است.

همزمان با حملات تروریست‌ها گزارش‌های رسانه‌ای از اقدام نیرو‌های متجاوز آمریکایی در انتقال صد‌ها تروریست داعشی از عراق به خاک سوریه و منطقه «التنف» خبر می‌دهند. انتقال این تروریست‌ها با هدف اجرای عملیات تروریستی ضد نیرو‌های ارتش سوریه و غیرنظامیان در منطقه البادیه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار