سرهنگ شیرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برف و باران در راه است، رانندگان احتیاط کنند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به بارش برف و باران، توصیه‌هایی را به رانندگان ارائه داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بارش برف و باران در ۲۵ استان کشور اظهار کرد: همانطور که سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده، از امروز یعنی پنجشنبه تا شنبه، ما در ۲۵ استان شاهد بارش برف و باران هستیم که برای هموطنان بسیار خوشایند است.

وی ادامه داد: جاده استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، قزوین، زنجان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، البرز، تهران، مازندران، مرکزی، خوزستان، قم، گیلان، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، کرمان، خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی درگیر این دسته از بارش‌ها هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اضافه کرد: با توجه به این بارش‌ها، وضعیت جاده‌های کشور حساس می‌شود و نیازمند رعایت برخی نکات مهم و اساسی است، خواسته ما از رانندگان عزیز این است که به لغزندگی جاده‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند و از سفر‌های غیرضروری چشم‌پوشی کنند.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: لازم است رانندگان در رانندگی احتیاط کافی را داشته باشند، زنجیر چرخ به هیج عنوان فراموش نشود، زیرا یکی از نیاز‌های ضروری است و همچنین برای اینکه از برخی جاده‌های کوهستانی عبور کنند، حتما تجهیزات و وسایل لازم را به همراه خود داشته باشند.

وی در پایان گفت: البته نکته بسیار مهم پلیس به رانندگان این است که عجله نکنند، این عجله در رانندگی عواقب بدی دارد پس سلامتی و امنیت خود و خانواده‌مان را در اولویت قرار دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار