۱۸۰ واحد متخلف کرونایی پلمب شدند/ جریمه بیش از ۴۵ هزار خودرو در طرح محدودیت‌های شبانه

نیروی انتظامی از پلمب ۱۸۰ واحد متخلف به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نیروی انتظامی در تشریح عملکردش در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه اعلام کرد که در این روز ۳۶۴۸ تن از ماموران خود را برای اجرای طرح در ۱۹۵۸ نقطه از کشور به کار گرفته است.

این ماموران با اقدامات خود منجر به کاهش ۱۱ درصدی تعداد تردد خودرو‌ها نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل شدند. همچنین به رانندگان ۱۳ هزار و ۵۱۸ دستگاه خودروی سواری نیز تذکر لسانی داده شده و از ادامه سفر راننده و مسافران ۷ هزار و ۲۱۸ دستگاه خودرو جلوگیری شده و آنان به مبداء خود بازگشت داده شده‌اند.

در زمینه اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف نیز از ۶ هزار و ۸۵۷ واحد صنفی در روز چهارشنبه بازدید شده که به ترتیب منجر به صدور تذکر و صورتجلسه برای ۳ هزار و ۸۲۸ و ۸۷۸ واحد و پلمب ۱۸۰ واحد متخلف شده است.


بیشتر بخوانید


در موارد اعمال قانون نیز در روز گذشته ۴۵ هزار و ۹۸۶ خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند و ۷۷۲ دستگاه خودرو در مناطق نارنجی مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند و در منطقه قرمز هیچ جریمه‌ای نداشتیم.

در روز گذشته، ۲۲ هزار و ۵۶۸ پیامک هم از سوی پلیس به رانندگان متخلفی که محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های کرونایی را رعایت نکرده بودند، ارسال شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار