معاون سواد آموزی استان قزوین:

دانش آموزان دوره متوسطه پشتیبان سواد آموزی می‌شوند

معاون سواد آموزی استان قزوین گفت: دانش آموزان متوسطه می‌توانند به عنوان پشتیبان سواد آموزی در با سوادی اولیا و یا اطرافیان بی سواد خانواده خود مشارکت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،کبری جعفر بگلو معاون سواد آموزی استان قزوین گفت: دانش آموزان متوسطه می‌توانند به عنوان پشتیبان سواد آموزی در با سوادی اولیا و یا اطرافیان بی سواد خانواده خود مشارکت کنند.

جعفر بگلو افزود: در طرح خود آموز، سواد آموزی خانه محور، دانش آموزان می‌توانندبا باسواد کردن افراد بی سواد خانواده خود سرانه‌ی قبولی را به شرط باسواد کردن (تقریبا ۹۰۰ هزار تومان) دریافت کنند.

او اضافه کرد: پس از ثبت نام از بی سواد، محتوای آموزشی و نرم افزار چند رسانه‌ای روش تدریس دوره‌های سواد آموزی و اطلاعات مربوط به شیوه‌ی خود آموز به سواد آموز و پشتیبان آموزشی تحویل داده می‌شود.

معاون سواد آموزی استان در ادامه گفت: کتاب‌های دوره‌های سواد آموزی و لوازم التحریر نیز به رایگان در اختیار سواد آموزان قرار می‌گیرد و دانش آموزان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان بهمن ماه با همکاران سواد آموزی در ادارات آموزش و پرورش محل تحصیل خود و یا با معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان تماس بگیرند.

به گفته جعفر بگلو، سواد آموزی فرصت دوم آموزش و یادگیری را برای کسانی که در مرحله‌ی اول آموزش فرصت دستیابی به نعمت تحصیل را ازدست داده اند، فراهم آورده تا بتوانند در راستای عدالت آموزشی و عدالت اجتماعی به حقوق اولیه خود دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار