پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان قرعه خوبی در آسیا نصیبشان شده است و باید از گروهشان صعود کنند.

 ناصر ابراهیمی پیشکسوت تیم فوتبال  پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حریفان سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس در گروه خوبی  قرار گرفته است و  این تیم باید از گروهش به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

او ادامه داد: اگرچه در فوتبال مدرن دنیا گروه آسان و سخت معنی ندارد و هر تیمی به دنبال قهرمانی در مسابقات است نباید تیمی را دستکم بگیرد و باید با تمام توان به مصاف حریفان خود رفت، تیم پرسپولیس هم از این موضوع مستثنی نیست.  

ابراهیمی درباره رویارویی شجاع خلیل زاده با تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هر حال این اتفاق رخ داده است و خلیل زاده باید مقابل تیم سابق خود بازی کند و در فوتبال روز دنیا  چنین اتفاقاتی طبیعی است.

تغییر و تحولات زیاد در مدیریت پرسپولیس جای بحث دارد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط این تیم بیان کرد: رسول پناه از باشگاه پرسپولیس رفت و سمیعی مدیرعامل این باشگاه شد که نسبت به این فرد هیچ شناختی ندارم. همچنین بعید می‌دانم که او هم من را بشناسد. به هر حال تیم پرسپولیس از ابتدای فصل لیگ برتر فوتبال  تاکنون ۴ مدیرعامل عوض کرده است و از اول انقلاب تاکنون حدود ۲۳ نفر به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شدند و این موضوع جای بحث و بررسی دارد.

او افزود: مدیران پرسپولیس به دنبال این هستند که برنامه ریزی بلند مدت انجام دهند، اما خیلی زود برکنار می‌شوند و مشخص نیست ملاک انتخاب این افراد چه چیزی است؟ همچنین باید ببینیم مدیرعامل جدید سرخپوشان در طول یک ماه چطور کار‌های خود را پیش می‌برد و می‌تواند بدهی‌های انباشته این باشگاه را سرو سامان بدهد و پول بازیکنان و کادر فنی  را در موعد مقرر به آن‌ها بدهد تا تیم دچار مشکل نشود یا نه! به هر حال آن‌ها زحمت کشیدند و حق طبیعی شان است که پول خود را دریافت کنند.

بازیکنان ما به خاطر پول به قطر و امارات می روند 

ابراهیمی گفت: به نظرم بازیکنان ایرانی به خاطر پول به لیگ‌های امارات و قطر می‌روند، زیرا در این کشور‌ها پول خود را سرموقع دریافت می‌کنند، اما این موضوع  در کشورمان مشاهده نمی‌شود و شرایط چندان خوب پیش نمی‌رود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان دوباره می‌توانند قهرمان شوند، اظهار کرد: تیم پرسپولیس در بازی گذشته خود برابر تیم آلومینیوم اراک شکست خورد و امسال  شرایط سرخپوشان نابسامان است و معلوم نیست که آن‌ها بتوانند برای پنجمین مرتبه قهرمان شوند. البته تیم پرسپولیس ۲ بازی عقب افتاده دارد و با کسب ۶ امتیاز می‌تواند به صدر جدول نزدیک شود، اما چیزی مشخص نیست، چون هنوز بازی‌های دور برگشت آغاز نشده است و شاید آبستن حوادث زیادی باشد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
شما بفرمایید ملاک برکناری رئیس هیئت مدیره از طرف سرمربی چیست؟ قهرمانی آسبا حسرت لنگپولیسیا(پیروزی)
آخرین اخبار