پاکسازی معابر و محله‌های اهواز برای استقبال از فصل بهار

سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: طرح پاکسازی جهادی معابر و محله‌ها در جهت استقبال از فصل بهار در این شهر آغاز شد.

امیر کعبی سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح پاکسازی جهادی در جهت استقبال از فصل بهار در این شهر آغاز شد و به صورت خدمت جهادی و هفتگی ادامه دارد.

او بیان داشت: طی این طرح نیرو‌های زحمتکش و فعال خدمات شهری منطقه نسبت به پاکسازی فضای سبز، خیابان‌ها و معابر از نخاله و پسماند‌ها اقدام کردند.

کعبی افزود: این طرح به منظور ارائه خدمات اولیه شهری و پاکیزگی محل سکونت و تردد شهروندان و رسیدگی به وضعیت ظاهری محلات در هر هفته به صورت کلی و در هر محله از سطح منطقه درحال اجرا است.

سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز ادامه داد: همکاران ما در خدمات شهری با بکارگیری نیروی انسانی و کلیه تجهیزات، کار پاکسازی گروهی، شستشوی جداول، جمع آوری زباله و نخاله ساختمانی، جمع آوری مازاد هرس کاری و جمع آوری نخاله‌ها و زواید ی، چون پایه‌های فرسوده برق را در کوی مندلی آغاز کردند.

این مقام مسئول گفت: در تلاش هستیم تا ضمن ارتقای کیفیت محیط شهری، آراستگی و نظافت شهری، ارائه خدمات مطلوبتر و همچنین حفظ سلامت عمومی و نشاط اجتماعی، رضایت شهروندان که مهمترین هدف ما در اجرای این طرح است را جلب کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.