عامل تخریب دستگاه خودپرداز دستگیر شد/کشف تریاک در شهر‌های مختلف فارس

مهم‌ترین حوادث ۱۱ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۱ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره با کشف ۲۰ فقره سرقت در شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه کاره در کازرون، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی و فنی موفق شدند در این خصوص یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند، گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خانه باغ‌ها اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد، ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، از آنان خواست که برای مراقبت از اموال و اماکن خود از نگهبان و تجهیزات بازدارنده از جمله دوربین مدار بسته استفاده کنند.

کشف ۶۵ کیلو تریاک در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۶۵ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در یکی از محله‌های شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: مأموران کلانتری ۲۰ گل سرخ شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۶۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در این خصوص یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، ازشهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری عامل تخریب دستگاه خودپرداز

با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مرودشت، عامل تخریب دستگاه خودپرداز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: در پی وقوع تخریب عمدی دستگاه خودپرداز یکی از بانک‌های بخش سیدان مرودشت، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی با سر و صورت پوشیده دستگاه خودپردازی که در داخل بانک تعبیه شده را تخریب و از محل متواری می‌شود.

سرهنگ زینلی اضافه کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی با یک سری کار اطلاعاتی و با استفاده سرنخ‌های به جا مانده عامل تخریب را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: متهم ۳۸ ساله در بازجوئی‌های به عمل آمده، با مشاهده ادله و مستندات پلیسی به تخریب دستگاه خودپرداز بانک ملی اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

کشف بیش از ۷۴ کیلو تریاک در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۷۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان از خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط شخصی با یک سواری سمند مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی توسط مأموران انتظامی، در نهایت یک خودرو سمند در یکی از محور‌های فرعی این شهرستان شناسایی و به آن دستور ایست داده شد که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو متوقف و در بازرسی از آن، ۷۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ امجدی با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستورکار پلیس لارستان قرار دارد و اجازه نخواهیم داد که قاچاقچیان در این منطقه جولان دهند.

کشف ۳۰ راس گوسفند قاچاق در زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین دشت از کشف ۳۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی زرین دشت بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه خسویه زرین‌دشت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک کامیون حامل احشام مشکوک و آن را توقیف کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۳۰ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل را کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی زرین دشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جاسازی حرفه‌ای تریاک در صندلی موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف ۱۴ کیلو و ۲۲۵ گرم تریاک که در صندلی یک موتورسیکلت جاسازی شده بود، خبر داد.
سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی شهرستان داراب بیان کرد: ماموران انتظامی داراب هنگام کنترل محور‌های خاکی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست دادند.

او ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راکب با به جا گذاشتن موتورسیکلت متواری و ماموران موفق شدند در بازرسی از آن، ۱۴ کیلو و ۲۲۵ گرم تریاک گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در صندلی آن جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد، گفت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.