اظهارات قابل تأمل سرمربی تیم ملی فوتسال درباره کرونا

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره جلوگیری از ویروس کرونا اظهارات قابل تأملی را انجام داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اواسط مهر ماه بود که تیم ملی فوتسال کشورمان به همراه تیم ملی فوتبال برای انجام ۲ بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ازبکستان راهی تاشکند شد. تیم ملی فوتسال کشورمان در شرایط قرنطینه وارد ازبکستان شد و توانست در هر ۲ بازی خود به برتری دست پیدا کند.

بعد از انجام این مسابقه و زمانی که کاروان تیم ملی فوتسال به ایران بازگشت، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال به همراه جلیل دوران و میشائیل پطروس ۲ دستیار خود به ویروس کرونا مبتلا شدند، به طوری که درگیری آن‌ها با این بیماری مدت‌های زیادی به طول انجامید.


بیشتر بخوانید:


حال با گذشت ۴ ماه از این قضیه،  سرمربی تیم ملی فوتسال پرده از راز مبتلا شدن به کرونا برداشت. ناظم الشریعه درباره نحوه مبتلا شدنش به ویروس کرونا اظهار داشت: ما زمانی که با تیم ملی فوتبال کشورمان به ازبکستان سفر کردیم چیزی نزدیک به ۸۰ نفر بودیم که به ازبکستان رفتیم و جالب است در هتل محل اقامت ما هم کسی حضور نداشت. حال بعد از بازگشت از ازبکستان به ایران، از کمپ تیم ملی به فرودگاه مهرآباد رفتیم تا به شیراز سفر کنیم که متاسفانه درگیر ویروس کرونا شدیم. به همین دلیل از مردم تقاضا دارم تا آنجا که می‌توانند دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند، زیرا کرونا از رگ گردن به آدم نزدیک‌تر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار