رئیس جدید دادگستری مریوان معرفی شد

علیرضا جعفری به عنوان رئیس جدید دادگستری مریوان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان مریوان با تبریک فرا رسیدن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) توسط خون شهدا آبیاری شد و ما باید ادامه دهنده این نهضت بزرگ باشیم.

او افزود:دستگاه قضایی یکی از مهمترین و حساسترین دستگاه‌های حاکمیت است و این حساسیت به دلیل دفاع این دستگاه از جان، مال و ناموس مردم است.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: خوشبختانه با عزم و اراده همکاران قضایی و اداری در استان کردستان بیش از ۹۶ درصد از پرونده‌های معوق در دادگستری استان کردستان رسیدگی و منجر به صدور رای شد.

رئیس شورای قضایی استان کردستان همچنین در خصوص سند تحول قضایی به ۵ نکته اشاره کرد و افزود: در این سند نظر نخبگان علمی، حوزوی و دانشگاهی مورد لحاظ قرار گرفته و ۴۷ مشکل ریشه‌ای و اساسی دستگاه قضایی احصاء شده است.

گفتنی است:در پایان این مراسم از زحمات ستار اکبری با اهدای لوح ، تقدیر و علیرضا جعفری به عنوان رئیس جدید دادگستری مریوان معرفی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.