سرپرست تیم هندبال فراز بام خائیز:برای انصراف از لیگ برتر تصمیم قطعی نگرفته ایم

سرپرست تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت درباره آخرین وضعیت این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

مجید پارسایی سرپرست تیم فراز بام خائیز دهدشت در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انصراف این تیم از لیگ برتر هندبال آقایان بیان کرد: نظر مربی تیم این است که از لیگ برتر هندبال آقایان انصراف بدهیم. اعضای هیئت رئیسه باشگاه فراز بام خائیز دهدشت قرار است درباره این موضوع تصمیم گیری کنند.

او درباره اعتراض به رای کمیته انضباطی  درباره تیم فراز بام خائیز عنوان کرد: در همان فرصت قانونی که تیم ما داشت به رای کمیته انضباطی اعتراض کردیم، اما هنوز کمیته استیناف جلسه‌ای را در این باره تشکیل نداده است. اگر قرار باشد با این روند پیش برویم احتمالا جلسه کمیته استیناف در دور بعدی لیگ برتر هندبال برگزار شود.

او در ادامه عنوان کرد: به صراحت اعلام می‌کنم که اگر جلسه کمیته استیناف در دور بعدی رقابت‌های لیگ برتر هندبال تشکیل شود ما از لیگ انصراف می‌دهیم. تیم ما با رای کمیته انضباطی ضرر کرده است و اگر قرار باشد که جلسه کمیته استیناف در مرحله بعدی تشکیل شود تیم ما باز هم متضرر می‌شود.

پارسایی گفت: متاسفانه امسال کرونا روی لیگ هندبال تاثیر زیادی گذاشت. ما به علت شیوع ویروس کرونا ۵ بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداشتیم. باشگاه‌ها کمک حال تیم ملی هستند، اما امسال اصلا شاهد چنین چیزی نبودیم. بعید می‌دانم که امسال تیم‌های لیگ برتری به تیم ملی کمک خاصی کرده باشند. لیگ برتر هندبال امسال در بازه زمانی کمی برگزار شد.

سرپرست تیم هندبال فراز بام خائیز اظهار کرد: گروه ما بسیار سخت بود. ۴ بازی ما حکم فینال داشت، اما در گروه دیگر شرایط بهتر بود. بعضی رسانه‌ها به خبر تبانی تیم ما پر و بال دادند و اما اصلا تبانی برای فدراسیون هندبال محرز نشد.

او در پایان گفت: پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در رسانه‌ها اعلام کرد که تیم فراز بام خائیز مدام در جلسات کمیته انضباطی حضور دارد. گفته رئیس فدراسیون آن هم در رسانه اصلا درست و صحیح نبود. ما تنها باشگاه تخصصی در هندبال هستیم و هفته گذشته هم در رده جوانان در لیگ برتر قهرمان شدیم. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار