لیگ بسکتبال NBA / پیروزی "دنور" در شب رویایی جوکیچ/ شکست "نتس" در غیاب هاردن

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز (دوشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

امروز دنورناگتس مقابل یوتاجاز قرار گرفت. در این بازی تیم دنور توانست با درخشش نیکولا جوکیچ ۱۲۸ بر ۱۱۷ یوتاجاز را شکست دهد. دنور با پیروزی در این دیدار دوازدهمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد و در رده چهارم کنفرانس غرب قرار گرفت.

در این دیدار نیکولا جوکیچ با کسب ۴۷ امتیاز و ۱۲ ریباند و ۵ پاس منجر به گل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم بوگدان بوگدانوویچ با کسب ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز، بروکلین نتس به مصاف واشنگتن ویزاردز رفت. در این بازی واشنگتن موفق شد با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۶ بروکلین نتس را از پیش رو برداشت. نتس با شکست در این دیدار نهمین شکست خود را تجربه کرد.

راسل وستبروک با کسب ۴۱ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۸ پاس منجر به گل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل کوین دورانت با کسب ۳۷ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

نتیجه دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • دنورناگتس ۱۲۸ – ۱۱۷ یوتاجاز
  • ایندیاناپیسرز ۱۱۰ – ۱۱۹ فیلادلفیا
  • تورنتو رپترز ۱۱۵ – ۱۰۲ اورلند مجیک
  • بروکلین نتس ۱۴۶ – ۱۴۹ واشنگتن ویزاردز
  • کلیولند کاوالیرز ۱۰۴ – ۱۰۹ مینه‌سوتا تیمبرولوز

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار