۳ قاچاقچی با ۲۰ کیلو حشیش دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۲۰ کیلو حشیش و دستگیری ۳ قاچاقچی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ  اظهار کرد: در پی وصول خبری، در خصوص اقدامات مجرمانه قاچاقچیان تهیه و توزیع موادمخدر در محدوده غرب پایتخت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد، یکی از قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری دو همدستش در تهیه و توزیع مواد مخدر به طور عمده فعالیت دارد، افزود: هویت متهمان شناسایی و تردد آن‌ها تحت کنترل درآمد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع هماهنگی‌های قضائی انجام و خودرو قاچاقچیان حین حمل مواد مخدر توقیف و هر سه قاچاقچی دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید

سرقت ۴۰۰ میلیون ریالی در کمتر از یک دقیقه


این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از داخل خودرو مقدار ۲۰ کیلو حشیش کشف و متهمان در بازجوئی‌های اولیه به همکاری یکدیگر در تهیه و حمل مواد مخدر اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای تصریخ کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس پیشگیری، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار