حدود ۵۵ کیلوگرم تریاک در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: حدود ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع "تریاک" در این شهرستان از یک قاچاقچی توسط پلیس کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با سوداگران مرگ و برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی پژوپارس اقدام به حمل مواد مخدر کرده و قصد تردد از بیراهه‌ها را در سطح حوزه استحفاظی این انتظامی دارد رسیدگی به موضوع در دستور پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

توحیدی افزود: اکیپی از عوامل پلیس آگاهی با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام  و در جاده فرعی، خودروی فوق را متوقف کردند.


بیشتر بخوانید


این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو حدود ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع "تریاک" کشف و ضبط شد، اذعان کرد: در همین ارتباط خودروی مذکور به پارکینگ دلالت و فرد مورد نظر پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی مهاباد از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.