رسانه‌های صهیونیست: نگرانی از این است که بایدن تحریم‌های ایران را بردارد

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از برخی منابع امنیتی اعلام کردند که این رژیم از برداشته شدن تحریم‌های ایران در دولت بایدن نگرانی دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد که منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از مسأله رفع تحریم‌های ایران ابراز نگرانی کرده اند.

منابع صهیونیستی مدعی شده اند: نگرانی آن است که بایدن بدون درک تغییرات بنیادینی که اخیرا به وقوع پیوسته، دست به رفع تحریم‌های ایران بزند.

رسانه‌های اسرائیلی همچنین به نقل از این منابع اعلام کردند: فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات، اسرائیل را به طور مستقیم تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این رسانه‌ها همچنین به نقل از این منابع گزارش دادند: مقامات امنیتی بر روی احتمال اجرای مانور‌های نظامی مشترک با امارات در حال کار هستند.

در سال ۲۰۱۸ دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در اقدامی یکجانبه، از توافق هسته‌ای با ایران خارج شد و تحریم‌هایی را علیه کشورمان بر خلاف برجام اعمال کرد. حال اکنون با روی کار آمدن دولتی دموکرات، زمزمه‌ها در گوشه و کنار جهان در خصوص بازگشت دوباره آمریکا به برجام و لغو تحریم‌های کشورمان بالا گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار