هیچ‌کدام از واحد‌های دانشگاه آزاد اصفهان منحل نمی‌شوند

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان اصفهان ادغام یا منحل نمی‌شود.

حمیدرضا جوانمرد قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: هیچ واحدی در استان اصفهان ادغام یا منحل نمی‌شود و به دنبال آن هستیم تا با هم افزایی ظرفیت‌ها و تعریف مأموریت‌های جدید بازدهی واحد‌ها را بالا ببریم.

او ادامه داد: در این راستا مأموریت بعضی واحد‌ها تغییر پیدا می‌کند، مانند دانشگاه آزاد واحد مجلسی که قرار شده طرح فناوری بذر دانشگاه آزاد در آن عملیاتی شود و شرکت‌های دانش‌بنیان مربوط تأسیس شوند. دادن مأموریت برای اجرای طرح‌های فناورانه نیز در بعضی دیگر از واحد‌ها در دست اقدام است.

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: طرحی به نام «پویش» برای همه واحد‌ها در نظر گرفته شده است که در آن دانشجو هم‌زمان با تحصیل وارد صنعت یا بنگاه اقتصادی مربوط به رشته خود شده و در کنار آموزش نظری، تجربه عملی پیدا می‌کند. این امر باعث تسهیل جذب در بازار کار و خوداشتغالی می‌شود.

جوانمرد افزود: تمامی مقدمات طرح «پویش» انجام شده و هماهنگی‌های لازم با اداره کل تعاون و کار و اتاق بازرگانی اصفهان صورت گرفته تا دانشجویان همه رشته‌ها از نیمسال تحصیلی بهمن به بنگاه‌های اقتصادی و صنایع مربوط برای کارآموزی و مهارت افزایی معرفی شوند. دانشجویان همکار با بنگاه‌ها و صنایع در اولویت استخدامی آن‌ها قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار