معاون طرح و برنامه ریزی بانک صادرات مطرح کرد؛

کاهش ۳ هزار و ۱۰۰ شعبه‌ای بانک صادرات طی ۱۹ سال گذشته

گودرزی گفت: در سال ۱۳۸۰ حدود ۳ هزار و ۳۰۰ شعبه بانک داشتیم که در این شعبه‌ها روزی یک میلیون تراکنش انجام می‌شد.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان, صبح امروز (چهارشنبه) گودرزی معاون طرح و برنامه ریزی بانک صادرات اظهار کرد: بانک صادرات در حال حرکت از مسیر بانکداری الکترونیکی به سمت بانکداری دیجیتال باهدف ارائه خدمات به مشتریان بانکی خود است. وجه اشتراک بین بانکداری الکترونیک و دیجیتال در مشتری محور بودن آن است.

او ادامه داد: اگر به تعداد تراکنش‌های بانکی در سال‌های ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۹۹ نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که در سال ۸۰ حدود ۱۰۰ درصد تراکنش‌های بانکی در شعب بانک‌ها انجام می‌شد که در سال ۹۹ این عدد به ۶ درصد رسید. یعنی ۹۴ درصد از مشتریان بانک به صورت غیر حضوری تراکنش‌های بانکی داشته‌اند.


بیشتربخوانید


معاون طرح و برنامه ریزی بانک صادرات ادامه داد: در سال ۱۳۸۰ حدود ۳ هزار و ۳۰۰ شعبه داشتیم که در این شعبه‌ها روزی یک میلیون تراکنش انجام می‌شد. در سال ۹۹ شعب بانکی ما به ۲۰۰ شعبه رسید و تراکنش‌های بانکی به روزی ۱۸ میلیون افزایش پیدا کردند. بانک صادرات حدود ۱۰ درگاه خدمات غیر حضوری دارد که ۱۹۰ خدمت در آن ارائه می‌شود.

گودرزی بیان کرد: از خدمات جدید در همراه بانک می‌توان به خدمات پیچک (طرح تحول چک)، درخواست صدور دسته چک، فعال یا غیر فعال‌سازی رمز پویا و استعلام تسهیلات اشاره کرد. همچنین از خدمات پیشخوان شمس می‌توان به افتتاح حساب، در خواست تسهیلات، صدور کارت، درخواست صدور دست چک و رفع سو اثر چک برگشتی اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار