عاملان نزاع دسته جمعی در جهرم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری ۹ نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی جهرم بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به جرح در ابتدای جاده جامغان شهرستان جهرم، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در صحنه و بررسی میدانی مشخص شد افرادی به دلیل اختلافات قبلی اقدام به نزاع و درگیری دسته جمعی، ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه متهمان قبل از حضور ماموران از صحنه درگیری متواری و یک نفر از آنان نیز به علت شدت جراحت به بیمارستان انتقال شده بود، ادامه داد: در این رابطه پس از کار اطلاعاتی و تحقیقات به صورت محسوس و نامحسوس پیرامون موضوع و شناسایی افراد دخیل در نزاع، ماموران با اخذ مجوز قضائی موفق شدند ۹ نفر از متهمان دخیل در درگیری که با اسلحه سرد باعث سلب آسایش اهالی محل شده بودند دستگیر کنند.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند باعث سلب آسایش شهروندان و برهم زدن نظم و امنیت جامعه شوند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار