مدافع باواریایی‌ها نخستین هدف نقل و انتقالاتی چلسی شد

باشگاه چلسی قصد دارد برای تقویت خط دفاعی تیم فوتبال خود، نیکولاس زوله را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از نزدیک شدن دیوید آلابا به تیم فوتبال رئال مادرید و فاصله گرفتن او از انتقال به چلسی، باشگاه لندنی در تلاش است تا نیکولاس زوله را جایگزین نقل و انتقالاتی هافبک _ مدافع اتریشی کند.  

قرارداد آلابا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از جمع باواریایی‌ها جدا شود.  

در حال حاضر چند باشگاه اروپایی خواهان به خدمت گرفتن آلابا هستند، اما به نظر می‌رسد شانس رئال مادرید برای جذب بازیکن اتریشی بایرن مونیخ بیشتر باشد. این موضوع باعث شده تا آبی‌ها گزینه‌های دیگری را زیر نظر بگیرند و هم تیمی آلابا اکنون اصلی‌ترین گزینه باشگاه چلسی به شمار می‌رود.  

زوله تا سال ۲۰۲۲ با بایرن مونیخ قرارداد دارد و طبق گزارش بیلد، چلسی برای انتقال این بازیکن به استمفورد بریج باید حدود ۳۰ میلیون یورو هزینه کند.


بیشتر بخوانید: 


با حضور مدافعان قابل اتکا در خط دفاعی بایرن مونیخ رقابت در این تیم دشوار است و چلسی می‌تواند با تضمین دادن به مدافع آلمانی برای حضور در ترکیب اصلی، او را برای پیوستن به آبی پوشان وسوسه کند.  

توماس توخل که به تازگی هدایت چلسی را بر عهده گرفته، شناخت خوبی از مدافع هموطن خود دارد و در صدد است برای تقویت خط دفاعی تیمش، زوله را به خدمت بگیرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار