پایان هفته بیست و سوم لوشامپیونه با پیروزی پاریسی‌ها

هفته بیستم و سوم لیگ یک فوتبال فرانسه امشب با برگزاری ۵ دیدار به صورت همزمان به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، هفته بیست و سوم لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۵ دیدار همزمان و از ساعت ۲۳:۳۰ به اتمام رسید.

پاری سن ژرمن ۳ - نیم المپیک صفر

تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و نیم المپیک در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با پیروزی پرگل پاریسی‌ها در خانه به اتمام رسید.

گل‌های تیم پاریس سن ژرمن در این بازی را آنخل دی ماریا، پابلو سارایبا و کیلیان ام باپه به ترتیب در دقایق ۱۸، ۳۶ و ۶۸ به ثمر رساندند.

شاگردان پوچتینو با پیروزی در این بازی با ۴۸ امتیاز پس تیم‌های لیل و لیون در رتبه سوم لوشامپیونه قرار دارد. تیم نیم المپیک نیز کماکان با ۱۵ امتیاز در قعر جدول لیگ فرانسه قرار گرفته است.

سنت اتین ۱- نانت ۱

تیم‌های فوتبال سنت اتین و نانت در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

گل‌های این بازی را کلو برای تیم نانت و کامارا برای تیم سنت اتین به ترتیب در دقایق ۳۶ و ۵۷ به ثمر رساندند.

میزبان این بازی سنت اتین با تساوی و گرفتن یک امتیاز با ۲۳ امتیاز در رتبه شانزدهم لوشامپیونه قرار گرفت. تیم نانت نیز با تنها ۱۹ امتیاز در رتبه هفدهم جدول باقی ماند.

موناکو ۲ - نیس ۱

تیم‌های فوتبال موناکو و نیس در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با پیروزی ۲ بر ۱ شاگردان نیکو کواچ در تیم موناکو به اتمام رسید.

گل‌های این بازی را وسام بن یدر ۲ بارو در دقایق ۲۸ از روی نقطه پنالتی و ۵۸ به ثمر رساند. تک گل تیم نیس را لیس ملو در دیقه ۴۸ به ثمر رساند.

تیم فوتبال موناکو با پیروزی در این بازی با ۴۵ امتیاز پشت سر تیم پاری سن ›رمن در رتبه چهارم جدول لیک فرانسه قرار گرفت. با ۲۶ امتیاز دررتبه چهاردهم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

لانس ۲- مارسی ۲

تیم‌های فوتبال لانس و مارسی در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با تساوی پر گل ۲ بر ۲ به پایان رسید.

گل‌های این بازی را برای تیم مارسی تووین در دقیقه ۳۷ و آرکادیوژمیلیک مهاجم تازه به خدمت گرفته مارسی در دقیه ۴۷ به ثمر رساند. گل‌های تیم لانس را نیز سوتوکا دقیقه ۴۶ و مدینا در دقیقه ۶۱ به ثمر رساندند.

تیم فوتبال مارسی با تساوی در این بازی و ادامه روند ضعیف خود با ۳۳ امتیاز در رتبه ۹ جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم لانس نیز با ۳۷ امتیاز و بالا ت تیم حریف خود مارسی در رتبه هفتم جدول لیگ فرانس باقی ماند.

دیوژن صفر- لیون ۱

تیم‌های فوتبال دیوژن و لیون در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با پیروزی یک گله تیم لیون به اتمام رسید.

تک گل شاگردان گارسیا مقابل تیم انتهای جدولی دیوژن را در این باز‌ی پاکوئتا در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند.

تیم لیون با ۳ امتیاز این مسابقه و با ۴۹ امتیاز و تنها ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدر نشین لیل در جایگاه دوم لیگ فوتبال فراتسه باقی ماند.

تیم دیوژن نیز با ۱۵ امتیاز در رتبه نوزدهم لوشامپیونه قرار دارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار