مدیرکل منابع طبیعی لرستان خبر داد؛

اجرای ۴۱۷ میلیارد ریال عملیات آبخیزداری در لرستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از اجرای ۴۱۷ میلیارد ریال عملیات آبخیزداری در شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد و پلدختر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  شیرزاد نجفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: ۴۱۷ میلیارد ریال عملیات آبخیزداری در شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد و پلدختر اجرا شد.

 شیرزاد نجفی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: عملیات‌ آبخیزداری در بخش‌های کرگاه، سرمرغ، زرین‌چقا، کرگانه و کاکاشرف خرم آباد، واشیان، دشت جایدر و چولهول پلدختر و گندل گیلان بروجرد اجرا و همزمان با دهه فجر بهره برداری شده است.

او ادامه داد: حجم اقدامات انجام شده ۲۶۰ هزار و ۵۷۳ مترمکعب است که ذخیره نزولات، جلوگیری از سیل و رسوب، جلوگیری از فرسایش خاک، ایجاد تفرج‌گاه‌ها و بهره‌مند شدن تعداد زیادی از خانوارهای همجوار با طرح را به همراه خواهد داشت.

۳۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی دهه مبارک فجر در لرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می شود که میزان اعتبار و سرمایه گذاری برای این طرح‌ها یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

۳۲۲ پروژه زیرساختی و عمرانی با اعتبار ۷۳۹ میلیارد تومان و ۵۰ طرح اقتصادی با ۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال برنامه ریزی شده که بخشی از این پروژه ها کلنگ زنی و برخی هم آغاز عملیات اجرایی است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار