افتتاح کارگاه نوآوری دانش بنیان در شهر گوگ تپه

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، کارگاه نوآوری دانش بنیان در شهر گوگ تپه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر کارگاه نوآوری دانش بنیان در شهر گوک تپه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، مشاور مدیر عامل کل کشور صندوق کار آفرین و مدیر کل صندوق کارآفرین امید آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان اداری و فرماندهان نظامی افتتاح شد.

عارف خدرلو در مراسم افتتاح این کارگاه گفت: جوانان، اساتید و دانشجویان علاقه‌مند به حوزه صنعت با حضور در این مرکز می‌توانند ایده‌های خلاق و قابل پرورش خود را ارائه دهند تا شرایط برای تجاری‌سازی این خلاقیت‌ها فراهم شود.

خدرلو افزود: مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علم و فناوری صنعت فقط مختص دانشجویان، اساتید و علاقه‌مندان به این حوزه ایجاد نشده بلکه دیگر افرادی هم که خود را در این حوزه توانمند هستند می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید


کامران کریمی آذر مدیر صندوق کار آفرینی امید مهاباد در آیین افتتاح این مرکز دانش بنیان گفت: شرکت الکترونیک صنعت "ویانا" در امر تولید قطعات، مدار‌ها و دستگاه الکترونیکی فعالیت داشته و قادر است سالانه حدود هزار قطعه الکترونیکی تولید کند.

کریمی آذر اضافه کرد: در مجموع ۱۳ میلیارد ریال برای راه‌اندازی این کارگاه هزینه شده که از این میزان ۹ میلیارد ریال تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید و مابقی توسط سرمایه گذار تامین شده است.

او اذعان کرد: با افتتاح این طرح برای هفت نفر از جوانان با استعداد و تحصیلات دانشگاهی این شهرستان فرصت اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده که با توسعه شرکت امکان بکارگیری نخبگان دیگر نیز فراهم است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.