به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از رسانه‌های بلغاری، بهترین ورزشکاران تکواندو بلغارستان در یک اردوی آماده سازی قبل از المپیک توکیو, به زودی عازم تهران پایتخت ایران می‌شوند.

۱۴ بازیکن قرار است در این ماه عازم ایران شوند و با تیم ملی تکواندوی ایران تمرین می‌کنند. فرزاد ذوالقدری، سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی بلغارستان است. تیم ملی تکواندو ایران در پایان اردو، با هوگوپوشان بلغاری به بلغارستان برمی گردند تا در مسابقات صوفیه شرکت کنند. این مسابقات در حال حاضر برای ۶ و ۷ مارس برنامه ریزی شده است.

صوفیه همچنین قرار است مسابقات قهرمانی اروپا را از ۸ تا ۱۱ آوریل و مسابقات مقدماتی بازی‌های المپیک  توکیو را در ۷ و ۸ ماه مه برگزار کند. در ترکیب ذوالقدری نام ۱۴ ورزشکار بلغارستانی از جمله ولادیمیر دالاکلیف دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۷ دیده می‌شود.

کالویان بینف، بوژیدار آوراموف، تئودور زدراوکوف، الکساندر جوردجف، هریستو بوگدانف، لیوبومیر بوگدانوف، کریستین زلاتف، دانیل لادجف، نیکولت کوستووا، گابریلا کاتساروا، ایلینا ایوانوا، کالینا پترووا و امیلیا تاسهوا سایر ورزشکارانی هستند که برای سفر به ایران نامشان در لیست ذوالقدری دیده می‌شوند.

پیش از این هیچ تکواندوکار بلغاری در بازی‌های المپیک حاضر نشده است.