جام باشگاه‌های جهان / اولسان هیوندای کره در حد این جام نبود

جام باشگاه‌های جهان سال ۲۰۲۱ با برگزاری بازی یکی از نمایندگان آسیا و حذف آن تیم از این مسابقات آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ اولین بازی از مسابقات جام باشگاه‌های جهان در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، میان تیم‌های اولسان هیوندای کره جنوبی قهرمان آسیا و تیم تایگرز مکزیک قهرمان منطقه کونکاکاف در استادیوم احمد بن علی ( الریان ) برگزار شد.

این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود قهرمان کونکاکاف (تایگرز) به پایان رسید.

در این بازی ابتدا این تیم کره‌ای بود که توسط مدافع خود کیم کی هی و در دقیقه ۲۵ توانست از حریف مکزیکی خود پیش بیفتد. اما تیم تایگرز با تجربه بیشتری که نسبت به تیم اولسان از خود در این بازی نشان داد، توانست ۲ بار و در دقایق ۳۸ و ۴۹ (از روی نقطه پنالتی) توسط آندره پیر زیگناچ مهاجم خود گلزنی کند و تیم اولسان را با شکست از این مسابقات حذف کند.

تیم اولسان هیوندای کره جنوبی به عنوان قهرمان و یکی از ۲ نماینده آسیا و با شکست نماینده کشورمان یعنی پرسپولیس ایران پا به مسابقات جام باشگاه‌های جهان گذاشته بود و با شکست مقابل تیم تایگرز وداع زودی را با این مسابقات تجربه کرد.

تیم تایگرز مکزیک یکشنبه ۱۹ بهمن در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان باید مقابل تیم پالمیراس برزیل، قهرمان منطقه آمریکای جنوبی صف آرایی کند. مسابقه‌ای که می‌تواند برای اولین بار این تیم مکزیکی را به فینال این مسابقات برساند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار