سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

باید مراقب ضدحملات ذوب آهن باشیم / تیم‌های اصفهانی به چشم دشمن به یکدیگر نگاه نمی‌کنند

نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط تیمش برای بازی در دربی اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: جا دارد از جانب کادر فنی و بازیکنان سپاهان درگذشت علی انصاریان را خدمت خانواده اش و جامعه ورزش تسلیت عرض کنم. ۲ اتفاقی که در طی ۲ هفته گذشته رخ دادند، واقعا تأسف برانگیز بودند.

سرمربی سپاهان گفت: بازی بسیار حساسی را هفته گذشته از دست دادیم؛ بازی که خیلی می‌توانست به ما کمک کند. شانس این که اشتباه کنیم را نداریم. ذوب‌آهن تیم خوبی بوده و در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده است. علاوه بر این، تغییرات زیادی نیز در تیم ذوب آهن اعمال شده که باعث بهتر شدن اوضاع این تیم شده اند. ذوب‌آهن به همان نسبتی که در جدول جایگاه خوبی ندارد، از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد. نوع فوتبال این تیم خوب است و ممکن است برای هر تیمی خطرناک باشد.

او  افزود: باید با تمرکز بالا در زمین حاضر شویم و در حد توان خلق موقعیت کنیم. مراقب ضدحملات تیم ذوب‌آهن نیز باشیم. همیشه دربی اصفهان جذاب بوده است و امیدوارم فردا نیز همین اتفاق بیفتد و هر تیمی که شرایطش را دارد، پیروز باشد.

تیم سپاهان با گذشت زمان به شرایط ایده آل رسیده است 

نویدکیا درباره این که نتایج سپاهان سینوسی بوده است و چه زمانی کسب نتیجه در سپاهان به ثبات می‌رسد، بیان کرد: این موضوع را قبول دارم که تیم‌های بزرگ برای این که موفق باشند، هرچقدر که خوب بازی کنند دلیلی بر این نیست که نتوانند نتیجه بگیرند. اوایل فصل به دلیل این که نوع بازی تیم سپاهان تغییر کرده بود به مشکل برخوردیم، اما با گذشت زمان به شرایط ایده‌آل رسیدیم و فکر می‌کنم شرایط تیم سپاهان نیز بد نبود.

تیم ضعیف و قوی در لیگ برتر فوتبال وجود ندارد 

نویدکیا اظهار کرد: متأسفانه بازی هفته گذشته را از دست دادیم. همچنین نبود هواداران در استادیوم‌ها باعث شده است که همه تیم‌ها با تمرکز بالایی در زمین حاضر شوند و فشاری روی آن‌ها نیست. به همین دلیل تیم ضعیف و قوی وجود ندارد و هر تیمی شانس برد و باخت دارد.  به هر حال باید بتوانیم به همان نسبت که سعی می‌کنیم به خوبی فوتبال بازی کنیم، نتایج خوبی نیز به دست آوریم.

بازیکنان ما در زدن ضربات نهایی تمرکز لازم را ندارند 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود:  عملکرد تاکتیکی و فنی بازیکنان سپاهان خوب است. این تیم نسبت به فصل گذشته بازی‌های بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد، اما بازیکنان در زدن ضربات نهایی تمرکز ندارند و احساسی برخورد می‌کنند. به نظرم این اتفاقات و مسائل باعث شده‌اند که سپاهان در طی سال‌های گذشته نتواند به عنوان قهرمانی دست یابد.

او خاطرنشان کرد: سپاهان برنامه‌ریزی‌هایی داشت که به نتیجه نرسید و فشار مضاعفی بر روی بازیکنان وجود دارد. می‌خواهند خوب بازی کنند و قهرمان شوند، اما باید این واقعیت را نیز قبول کنند که فقط بازی و تلاش مهم نیست و  آن‌ها باید تمرکز خودشان را حفظ کنند. اگر این موضوع را توانستیم عملی کنیم، به طور حتم می‌توانیم در دیدار‌های حساس بدرخشیم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم. سپاهان و ذوب‌آهن همیشه با یکدیگر رقیب بوده‌اند و هیچ‌گاه به چشم دشمن به ‌یکدیگر نگاه نکرده‌اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار