فدرال به دنبال افزایش پهنای باند اینترنت در آمریکا است

به دنبال درخواست‌ دموکرات‌ها برای افزایش پهنای باند اینترنت در مناطق دور افتاده آمریکا، سازمان فدرال مراحل ابتدایی این عملیات را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته گروهی از دموکرات‌های آمریکا از جسیکا روزنورسل سرپرست موقت کمیسیون ارتباطات فدرال درخواست کردند تا پهنای باند اینترنت را برای دانشجویانی که در مناطق دور افتاده زندگی می‌کنند را افزایش دهد. دموکرات‌ها در نامه‌ای به روزنوسل در خواست کردند که سازمان FCC از بودجه خود برای توسعه پهنای باند آمریکا استفاده کنند؛ علت این نیاز به توسعه پهنای باند سرعت پایین در مناطق دور افتاده آمریکا است که موجب شده بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان از تحصیل کامل جا بمانند.

سناتورهای آمریکایی نیز اعلام کردند که ما از فرمانده فدرال درخواست داریم هرچه سریع‌تر بودجه مربوط به این بخش را تصویب کنند تا از دسترسی تمام افراد به اینترنت در سراسر کشور باز شود؛ علاوه بر این سناتورها درخواست افزایش بودجه برای  سازمان فدرال را کرده‌اند چرا که آن‌ها بر این باورند بودجه فعلی تصویب شده برای فدرال برای افزایش پهنای باند آمریکا کافی نیست.

افزایش پهنای باند اینترنت در آمریکا

عدم تمایل رئیس قبلی فدرال با افزایش پهنای باند اینترنت

رئیس قبلی FCC در زمان ریاست خود اعلام کرده بود پهنای باند فعلی موجود در آمریکا برای تمامی مناطق کافی است و نیازی به افزایش پهنای باند از نظر وی وجود ندارد. این در حالی است که در زمان ریاست برخی از اقشار ضعیف جامعه از FCC درخواست توسعه تجهیزات و فراهم کردن ابزارهای لازم برای تحصیل فرزاندان خود را کرده بودند.

اما در حال حاضر برخی از شواهد نشان می‌دهد سازمان فدرال برای توسعه پهنای باند اینترنت با سازمان E-Rate در جهت افزایش میزان بودجه خود صحبت کرده است و طبق اطلاعات منتشر شده از این دو سازمان ظاهرا مراحل آماده سازی توسعه پهنای باند در  حال انجام شدن است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار