هشدار فرمانده آمریکایی درباره جنگ هسته‌ای با روسیه و چین

دریادار و فرمانده آمریکایی درباره احتمال جنگ هسته‌ای با روسیه و چین هشدار داد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری تایم، چارلز ریچارد، دریادار و فرمانده آمریکایی درباره احتمال جنگ هسته‌ای با روسیه و چین هشدار داد.

او اظهار کرد کشور‌ها از جهاتی که از اوج جنگ سرد دیده نشده است، هنجار‌های بین المللی و صلح جهانی را به چالش کشیده اند.

او تحلیل هشداردهنده خود را در میان حدس و گمان درباره کاهش بودجه نظامی این کشور منتشر کرد.

این مقام که مسئول توانایی‌های حمله هسته‌ای و دفاع موشکی است، معتقد است که آمریکا بیش از حد در دو دهه گذشته بر عملیات ضدتروریسم متمرکز شده و از خطرات هسته‌ای دور مانده است.

او مدعی شد مسکو و پکن از جهاتی که از اوج جنگ سرد دیده نشده است، هنجار‌های بین المللی و صلح جهانی را به چالش کشیده اند. به عقیده او، بحران منطقه‌ای با روسیه و چین ممکن است به درگیری هسته‌ای منجر شود.

ریچارد هشدار داد روسیه توانسته است با برنامه نوسازی، حدود ۷۰ درصد توانایی هسته‌ای خود را تکمیل و اصلاح کند. چین نیز به طور قابل توجهی سیستم‌های موشکی متعارف مافوق صوت و پیشرفته و بمب افکن دوربرد با توانایی هسته‌ای را ارتقا داده است.

او ادعا کرد روسیه و چین به تهدید همسایگان، آزار و اذیت نیرو‌های آمریکایی در خاک بی طرف و گسترش درگیری‌ها به صحنه‌های جدید، مانند حملات سایبری و تهدیدات در فضا اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
لعنت خدابرتمام دشمنان کره خاکی جهان رقابت پمب هسته ایی چه ارزشی برااین تهدیدکننده گان جهان داردبراچی ایافکرمردنشون نیستندکه زوم کردن روسلاح اتمی خدایاخدایا اینهاراباسلاح خودشون نابودکن امیدوارم سلاح وخودشون اب شوندبرن زیرزمین روسیه امریکاچین کره شمالی روباه مکارانگلیس وغیرودشمن ملتهای کره خاکی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
reza
۱۲:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
هی ژنرال چارلز چندین ستاره : خاک های بی طرف؟؟ نه بلکه خاک های غصبی و اشغال شده توسط ارتش سنتکام ایالات منفرده آمریکا و ایجاد پایگاه های کوچک و بزرگ در خاک های اشغالی مانند: افغانستان - عراق - سوریه ........که همگی با هدف استیلا و چیره شدن بر منابع و ثروت ملی کشورها مثل نفت و گاز و انواع معادن صورت گرفته و در سایه اجرای دموکراسی بمب افکنها و کشتارهای دسته جمعی و ایجاد جنگهای نیابتی و پشتیبانی از نیروهائی بنام القاعده و داعش.....است این سیاست شما آمریکائیها در جهان سیاست و عرصه های بین المللی نخ نما و پوسیده است و با اینگونه لفاظی ها به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید.............................
آخرین اخبار