درخشان: پرسپولیس توانمندی صدرنشینی در لیگ برتر را دارد/ سرمربیگری شجاعی برای تراکتور نتیجه‌ای نداشته است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم تراکتور اظهار کرد: به نظرم نیمه اول بازی چنگی به دل نمی‌زد و هر ۲ تیم با احتیاط بازی کردند و در حال ارزیابی یکدیگر بودند.

او ادامه داد: البته تیم پرسپولیس در نیمه دوم مسلط بر بازی بود و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند، اما به یک گل اکتفا کرد. کسب ۳ امتیاز  بازی برای سرخپوشان در اولویت بود که در نهایت به آن دست یافتند. نیمه دوم بازی جذاب‌تر از نیمه اول بود.

درخشان درباره این که پرسپولیس می‌تواند به صدر جدول صعود کند، بیان کرد: شک نکنید که پرسپولیس این توانمندی و قدرت را دارد که با پیروزی در ۲ بازی عقب مانده، خود را به صدر جدول برساند.

تراکتور شادابی و صلابت لازم را ندارد 

درخشان درباره عملکرد تراکتور بیان کرد: به نظرم تیم تراکتور ضعیف شده است و شادابی و صلابت لازم را ندارد. تراکتور با آن چه که انتظارش را داریم فاصله دارد.

کارشناس فوتبال درباره نبود سرمربی دائم در تراکتور گفت: صد در صد این موضوع در عملکرد تراکتور تاثیرگذار است. به نظرم مربیگری و بازی کردن ۲ موضوع جداگانه هستند. مربی که وارد زمین مسابقه می‌شود به طور حتم نمی‌تواند تیمش را کنترل کند. بازی کردن و مربیگری شجاعی را اولین بار در تیم بزرگ تراکتور می‌بینیم و این موضوع نتیجه ای هم نداشته است.

او افزود: به نظرم وظایف مربیگری و تمرین دهنده باید با بازی کردن تفکیک شوند، چون زمانی که مربی در داخل زمین مسابقه است به طور حتم نمی‌تواند اشکالات تیم خود را ببیند و این مشکل بزرگی محسوب می‌شود.

کامیابی نیا به خوبی در خط دفاع انجام وظیفه می کند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور کامیابی نیا در خط دفاع سرخپوشان گفت: کادر فنی پرسپولیس بازیکنی در خط دفاع ندارد و به همین علت از کامیابی نیا به عنوان مدافع استفاده می‌کند. کامیابی نیا تلاش می‌کند که در پست دفاع خوب بازی کند که به خوبی انجام وظیفه می‌کند.

او درباره بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس اظهار کرد: ترابی بازیکن خوبی است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

درخشان درباره پوشیدن پیراهن مشکی از سوی پرسپولیسی‌ها بیان کرد: به هر حال مهرداد میناوند و علی انصاریان را از دست دادیم. به همین علت تیم پرسپولیس برای احترام گذاشتن لباس مشکی می‌پوشد. امیدوارم دیگر شاهد چنین مصیبت‌هایی نباشیم و مردم هم ویروس کرونا را جدی بگیرند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره آینده سرخپوشان بیان کرد: اگر تیم پرسپولیس به خوبی مدیریت شود و مسائل فنی را به درستی اجرا کنند؛ به طور حتم به موفقیت دست می‌یابند و جای هیچ شبهه‌ای باقی نمی‌گذارند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار