قعرنشینی شهروند با شکست مقابل مقاومت البرز

شهروند ساری با قبول شکست برابر مقاومت البرز به قعر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  شهروند ساری که در هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شروع خوبی مقابل مهمان کرجی خود داشتند، به شکست ۵ بر ۴ در سالن سیدرسول حسینی رضایت دادند.

شاگردان محسن خبیری با ترکیب اولیه علی حسن پور، طا‌ها مرتضوی، مراد ناظری، مهدی قلی زاده و بلال اسماعیلی برابر مقاومت البرز حاضر شدند و مراد ناظری اولین گل بازی را در دقیقه ۵ برای شهروند ساری به ثمر رساند، اما مقاومت البرز برای دست یافتن به گل تساوی توسط مهدی نوروزی ۹ دقیقه انتظار کشیدند.

هنوز چند ثانیه‌ای از گلزنی البرزی‌ها نگذشته بود که بلال اسماعیلی بار دیگر شهروند را با نتیجه ۲ بر ۱ از حریف پیش انداخت اما این بار برتری ساروی‌ها یک دقیقه بیشتر طول نکشید و داوود خسروی گل دوم مقاومت البرز را وارد دروازه شهروند کرد.

در دقیقه ۱۹ باز هم مراد ناظری برای شهروند گلزنی کرد تا پس از آن با واکنش فوق العاده علی حسن پور سنگربان شهروند، نیمه اول بازی به سود نماینده مازندران خاتمه یابد.

در نیمه دوم البرزی‌ها بازگشتی رویایی داشتند، چرا که شهاب طالبی، سهیل جامدی و کیانوش شیرپور ۳ بار در دقایق ۲۱ و ۲۵ و ۲۷ برای مقاومت گلزنی کردند تا بازی ۵ بر ۳ به سود این تیم شود.

شهروند از دقیقه ۳۳ به پاورپلی رو آورد و ۷ دقیقه بعد و درست ۴ ثانیه قبل از سوت پایان بازی توسط مراد ناظری، ستاره تیم خود در این مسابقه به گل چهارم دست یافت تا بازی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود مقاومت البرز تمام شود.

مقاومت البرز با کسب این برد، ۱۶ امتیازی شد و در جایگاه دوم گروه نخست لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت و شهروند ساری هم با ۶ امتیاز، تیم قعرنشین گروه شد.

نت‌های پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار