بهداد در نشست خبری مطرح کرد؛

افتخار می‌کنم در فیلم «گیج گاه» بدل هاشم پور را بازی کردم

حامد بهداد بازیگر در نشست خبری «گیج گاه» درباره حضورش در این فیلم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «گیج گاه» برگزار شد.

عادل تبریزی کارگردان فیلم گفت: برای من مهم است که مخاطب به فیلمم نگاه داشته باشد این نگاه می‌تواند مثبت یا منفی باشد و از هردو استقبال می‌کنم و انرژی می‌گیرم.

نادر سلیمانی بیان کرد: امیدوارم فیلم مورد علاقه شما باشد. روی من خیلی تاثیر مثبت گذاشت. باور نمی‌کردم اینقدر خوش ساخت باشد، ولی شد.

وی ادامه داد:متاسفانه یک سری اتفاقات قبل از جشنواره می‌افتد که درست نیست و آن هم یک سری افراد هستند که اسمشان قیچی است و ممیزی‌هایی به فیلم وارد می‌کند. کوتاه و بلند بودن نقش برای من اصلا مهم نیست امیدوارم روزی برسد این اتفاق تمام شود.

بهداد عنوان کرد: به مادر و همسر عادل تبریزی تبریک می‌گویم که با حمایت‌های خود باعث شدند عادل فیلمش را بسازد.چه افتخاری از این بالاتر که در سکانسی از فیلم نقش بدل هاشم پور را بازی کردم،هاشم پور سوپر استاری بود که به خاطرش صف می‌کشیدند.

در ادامه حامد بهداد پیام مکتوب جمشید هاشم‌پور را قرائت کرد، در بخشی از این متن آمده است: عادل تبریزی، کارگردان جوان، خوش‌ذوق و سرشار از انرژی است که آرزو می‌کنم افق روشنی پیش رویش باشد. سینما وجود تبریزی را از همان ابتدا که تصمیم به ساخت این فیلم گرفت، از آن خود کرد، من در کنارش بودم و به او قول دادم که در فیلم حضور داشته باشم. بعد از رنج‌ها و مرارت‌ها «گیج‌گاه» که فیلمی گرم و شیرین بود، ساخته شد.

بهداد پس از قرائت این متن، درباره حس‌اش از بازی در نقش بدل جمشید هاشم‌پور گفت: سال‌های بسیار زیادی از رسیدن ما به زبان ملی در سینما می‌گذرد. پر واضح است که سینما چه سیری را طی کرده تا به این‌جا رسیده و این فراز و نشیب‌های گوناگون در سینما منعکس شده است. پس از این مسیر دشوار سینما تبدیل به فرهنگ شد و در سبد خانواده‌ها قرار گرفت.

او در ادامه به موج نوی سینمای ایران اشاره کرد و افزود: قهرمانانی، چون قهرمان فیلم «کندو» پدید آمد و بعد از انقلاب شاهد شکل‌گیری دوباره سینما هستیم. سینما مختص توده مردم است و می‌خواهند که خودشان و هنرمندانشان را روی پرده ببینند.

بازیگر «گیجگاه» ادامه داد: جمشید هاشم‌پور هم بی‌شک یکی از ستاره‌هایی است که مردم را به سینما و تماشای فیلم دعوت کرد و دوباره قهرمان را در سینما تداعی کرد. این بازیگر یک سمبل و نماد است. قهرمانی که به‌سان «دون‌کیشوت» عمل می‌کند و چه افتخاری بالاتر از این که من بدل ایشان را بازی کردم.

سوالی که حامد بهداد بی‌پاسخ گذاشت

این بازیگر در نشست خبری فیلم «گیجگاه» در مقابل انتقاد یک خبرنگار از بازی اش در سریال «دل» ترجیح داد سکوت کند.

تبریزی نیز در ادامه این نشست با اشاره به علاقه خود به سینما گفت: من یک بچه شهرستانی عاشق سینما در کوچه‌پس‌کوچه‌های مشهد هستم. مادر من پولی را کنار می‌گذاشت که من را هر ماه سینما ببرد. من تهران را از طریق سینما شناختم و به جامعه‌شناسی شهری رسیدم.

او درباره موسیقی فیلم «گیجگاه» توضیح داد: موسیقی حمید غلامعلی در تار و پود من رفته و من از روزی که فیلمنامه را شروع کردم می‌خواستم که ایشان باشد و برایم هیچ جایگزین دیگری وجود نداشت. هنگام نوشتن فیلمنامه هم ما صدای حمید غلامعلی را پخش می‌کردیم.

وی افزود:سینما مال مردم است، مهمتر از هرچیز برای من این است که در کنار هم رشد کنیم.

کوثری گفت: دلم می‌خواهد برای لبخند قشنگ زنده یاد علی انصاریان دست بزنید.

علوی بیان کرد: خوشحالم که پس از چند سال با این فیلم به جشنواره آمدم و خوشحالم که توانستم سهم کوچکی داشته باشم. افتخار این را داشتم که در کنار جمشید هاشم پور سوپر استار بعد از انقلاب حضور داشتم.

تبریزی درباره حضور جمشید هاشم پور در فیلمش اظهار کرد: زمانی که ایده فیلم شکل گرفت گفتیم یا جمشید هاشم پور باشد یا نمی‌سازیم و بایگانی می‌کنیم و یا آن را به عنوان فیلمنامه چاچ می‌کنیم. بهداد و هاشم پور سند معنوی فیلم هستند. بهداد بازیگر به شدت باهوش و کاربلدی است.

وی در خصوص نقش آفرینی نگار جواهریان در «گیج گاه» بیان کرد: گزینه اول نگار جواهریان و گزینه دوم باران کوثری بود.

تبریزی در پاسخ به این سوال که به نظر شما در کدام بخش کاندیدای سیمرغ می‌شوید، گفت: فکر می‌کنم در بخش بازیگری باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار