هفته سیزدهم لیگ آزادگان؛

هوادار به دنبال حفظ صدرنشینی/ سایر مدعیان به دنبال جبران امتیازات از دست رفته

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ آزادگان، فردا (یکشنبه ۱۹ بهمن) ۹ دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ آزادگان، فردا (یکشنبه ۱۹ بهمن)، ۹ دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی، تیم‌‎ فوتبال مس کرمان به مصاف ملوان می‌رود.

شاگردان رضا مهاجری در مس کرمان، چند هفته‌ای است که در نتیجه گیری خوب عمل نکردند و به دنبال جبران بازی‌های گذشته هستند.ملوان هم شرایطی مشابه مس کرمان دارد و در روند نتیجه گیری خوب عمل نکرده است. دو تیم نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدا دارند.مس کرمان با ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. ملوان با ۱۸ امتیاز در رده ۸ جدول است.

هوادار به دنبال حفظ صدرنشینی/ سایر مدعیان به دنبال جبران امتیازات از دست رفته

تیم هوادار این هفته به مصاف گل ریحان البرز انتهای جدولی می‌رود. شاگردان رضا عنایتی از شروع فصل جدید لیگ آزادگان روند رو به رشدی داشتند و صدرنشین رقابت‌های لیگ آزادگان هستند. هوادار به دنبال حفظ صدرنشینی و تثبیت جایگاه خود است.گل ریحان وضعیت خوبی ندارد و در انتهای جدول حضور دارد. هوادار با ۲۴ امتیاز، در رده نخست جدول حضور دارد. گل ریحان، با ۱۹ امتیاز در رده ۱۷ جدول ایستاده است.

در دیگر مسابقه مهمی که این هفته برگزار می‌شود، فجرسپاسی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت. فجر سپاسی هفته گذشته برد ارزشمندی را به دست آورد و توانست فاصله خود را با دیگر مدعیان حفظ کند. این تیم به دنبال روند رو به رشد خود طی هفته‌های گذشته است.

استقلال خوزستان، در ۲ هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشده و به همین دلیل این مسابقه برای این تیم بسیار حائز اهمیت خواهد بود.فجرسپاسی با ۲۰ امتیاز در رده ۳ و استقلال خوزستان با ۱۹ امتیاز در جایگاه ۴ حضور دارند.

پارس جنوبی بازی حساسی را مقابل بادران تهران خواهد داشت. پارس جنوبی مانند سایر مدعیان چند هفته است که در نتیجه گیری خوب عمل نکرده و وارد بحران شده است. در سوی مقابل، بادران تهران روند صعودی را در پیش گرفته و روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارد. پیش بینی می‌شود بازی جذابی را از دو تیم شاهد باشیم. بادران با ۱۹ امتیاز در رده ۵ جدول قرار دارد و پارس جنوبی با ۱۸ امتیاز در رده ۶ جدول حضور دارد.

هوادار به دنبال حفظ صدرنشینی/ سایر مدعیان به دنبال جبران امتیازات از دست رفته

بازی‌های هفته سیزدهم لیگ آزادگان

خوشه طلایی ساوه-قشقایی شیراز ساعت ۱۴:۰۰

مس کرمان-ملوان ساعت ۱۴:۰۰

نود ارومیه-آرمان گهر ساعت ۱۴:۰۰

شهرداری آستارا-رایکا بابل ساعت ۱۴:۰۰

فجر سپاسی-استقلال خوزستان ساعت ۱۴:۰۰

گل ریحان البرز-هوادار ساعت ۱۴:۰۰

بادران تهران-پارس جنوبی جم ساعت ۱۴:۰۰

استقلال ملاثانی-چوکا تالش ساعت ۱۴:۰۰

شاهین شهرداری‌بوشهر-خیبر خرم‌آباد ساعت ۱۴:۱۵


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار