صدور کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری سیستان و بلوچستان ۸۰درصد رشد کرد

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از رشد ۸۰ درصدی صدور کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی باری این‌اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۵۱۵ فقره کارت هوشمند ویژه رانندگان ناوگان باری در این مدت در سیستان و بلوچستان صادر شده که نسبت به مدت مشابه با ۲۸۶ فقره رشد ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۶۸ فقره کارت هوشمند ویژه ناوگان باری در سیستان و بلوچستان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۶۳ فقره رشد سه درصدی را نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از اسفند سال گذشته به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود.

او تاکید کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای سیستان و بلوچستان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

باقری  تصریح کرد: هم‌اینک هشت هزار و۹۲۰ راننده، ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان باری و همچنین سه پایانه بار در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالا در محدوده تحت پوشش این اداره‌کل مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار