رئیس بنیاد مستضعفان:

مسئولان فاصله‌شان را با مردم کم کنند/ تمام املاک غصب شده توسط پهلوی را به مردم باز می‌گردانیم

فتاح گفت:باید خود را خادم مردم بدانیم و لازم است همه ما مسئولان فاصله خود را با مردم کم کنیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان صبح روز شنبه در آیین اهدای صد هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم در ایلام اظهار کرد: در خاندان پهلوی بیش از ۴۴ هزار سند زمین، باغ، مرتع و شکارگاه غصب شده بود که با پیروزی انقلاب اسلامی تمامی این زمین‌ها به مردم واگذار شده است.

او افزود: ماهیت انقلاب عدالت محوری است و بر همین اساس بنیاد مستضعفان با واگذاری اسناد اراضی غصب شده، سعی در اجرای عدالت در کشور دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار سند به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان به مردم واگذار شده و این کار همچنان ادامه دارد.

فتاح در ادامه با تاکید بر احقاق حق مردم در بنیاد مستضعفان گفت: ما بار‌ها گفته ایم و امروز هم تاکید می‌کنیم که نسبت به حق مردم درباره املاک بنیاد مستضعفان که در اختیار برخی افراد و ارگان‌ها است حساسیم و اگر فرد یا افرادی بدون اخذ مجوز‌های لازم و پرداخت حقوق قانونی، این املاک را در اختیار دارند، حتما طبق قانون برخورد لازم را برای پیگیری این موارد انجام خواهیم داد.

به گفته وی تا امروز ۱۱ هزار پرونده توسط بنیاد مستضعفان به قوه قضائیه ارسال شده است و بنیاد مستضعفان پیگیر احقاق حقوق این املاک است.

فتاح با اشاره به اینکه بنیاد با همه توان در اختیار مردم است و در تلاش است یا عین مال را و یا با سود آن باید به مردم بازگرداند، گفت: رمز موفقیت کشور توجه به ظرفیت‌های داخلی است.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: خوشبختانه امروز در بنیاد مستضعفان هیچ کاری معطل تحریم ها نمانده است و به لطف خداوند توانستیم حتی در این شرایط که تحریم ها اوج گرفت و فشارها بیشتر شد، جهش تولید را در بنیاد مستضعفان محقق کنیم و ترامپ نیز بنیاد مستضعفان و ما را به دلیل همین موفقیت ها برای چندمین بار تحریم کرد.

فتاح با اشاره به رشادت‌های مردم ایلام در دفاع از کشور در طول هشت سال دفاع مقدس، افزود: برنامه‌های بسیار خوبی در بحث محرومیت زدایی در استان توسط بنیاد آغاز شده و قطعاً این برنامه در استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در حال حاضر ۲ شهرستان هلیلان و ملکشاهی در استان ایلام به عنوان پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان شناخته شده است.

فتاح با بیان اینکه ما تلاش داریم بنیاد مستضعفان در مسیر واقعی خدمت به مردم قرار بگیرد گفت: ما به عنوان مسئول، باید خود را خادم مردمی که مالک اصلی نظام و انقلابند بدانیم و لازم است همه ما مسئولان فاصله خود را با مردم کم کنیم تا بدانیم آنها در چه وضعیتی هستند و در این مسیر نیز هیچ ایرادی ندارد چند کلمه تند هم از مردم بشنویم. مردمی که همیشه مقاومت کردند و کنار امام و رهبرشان ایستادند.

او با تاکید بر توانمندی ایران و مردم کشورمان گفت: ایران اسلامی کشور قدرتمندی است که توانمندی های بسیاری دارد و ما باید بر این توانمندی های داخلی تکیه کنیم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.