درسالن رصدخانه برج میلاد؛

سامانه استعلام الکترونیکی حریم مترو رونمایی شد

سامانه استعلام الکترونیکی حریم مترو درسالن رصدخانه برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه استعلام الکترونیکی حریم مترو ظهر امروز باحضور علی امام مدیر عامل شرکت مترو تهران و مناف هاشمی معاون حمل و‌نقل ترافیک شهر تهران درسالن رصدخانه برج میلاد برگزار شد.


علی امام در ادامه این مراسم اظهار کرد: از حدود چندسال پیش این بحث مطرح بودکه هر اتفاقی قرارباشد بیفتد نیاز است تا شخص استعلام محل ملک‌مورد نظر را در رابطه با قرارگیری در‌محدوده حریم مترو بگیرد و‌ مشخص شود که این ساخت وساز چه ارتباطاتی با مسیر‌های مترو دارد.

او در ادامه بیان کرد بحث راه اندازی سامامه الکترونیکی حریم مترو به عنوان یک سری خدمات غیرقابل اجتناب راه اندازی شد با این اوصاف دیگر نیازی به حضور شهروندان برای اخذ استعلام نخواهد بود.

او با اشاره به تعداد مراجعات مردمی در طی چند ماه اخیر گفت:طی ماه‌های گذشته بیش از ۲۰۰مراجعه داشتیم با رونمایی از این سامانه این عملیات به راحتی انجام می‌شود؛ و ۲۰۰ شهروند به شکل  غیرحضوری و به صورت سیستمی کار‌های خود را انجام‌می دهند.

امام مطرح کرد: با این اقدام نرم افزاری که حدود۵ماه زمان برای طراحی و اجرای آن صرف شد، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع بابت مراجعه حضوری به شرکت مترو، سرعت اخذ استعلام‌ها نیر افزایش مطلوبی خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، حریم مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نظری
۲۲:۲۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
انشالله که پر خیر و برکت باشه
آخرین اخبار