شناسایی ۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: طی یک هفته گذشته تست کرونای ۹۷ نفر دیگر در این شهرستان مثبت شده است.

بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: از ابتدای شیوع این ویروس در شهرستان مهاباد تعداد ۱ هزار و ۷۷۴ مورد مثبت در بیمارستان این شهر شناسایی شده و تعداد ۴ هزار و ۸۱۶ مورد نیز در مراکز غربالگری ۱۶ ساعته این شهرستان شناسایی شده‎ اند.

حسینی نسبت به روند صعودی شمار مبتلایان در شهر‌های همجوار و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مهاباد ابراز نگرانی کرد و افزود: وضعیت کرونا همواره شکننده بوده، لذا از شهروندان می‌خواهیم شیوه نامه‌های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند.

او تصریح کرد: شمار مبتلایان و بستری‌های کرونایی در هر پیک جدید افزایش ۲ برابری داشته و پیک چهارم کرونا بسیار خطرناک‌تر از پیک سوم خواهد بود، لذا عزمی عمومی و جدی برای جلوگیری از شیوع موج جدید الزامی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد با اشاره به کاهش استفاده از ماسک و عادی انگاری کرونا از سوی شهروندان گفت: سهل انگاری در استفاده از ماسک و عادی انگاری ویروس کرونا علاوه بر اینکه سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، اقتصاد و پویایی شهرستان را هم با چالش جدی روبرو خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.